Prisman pregcheck

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami06

Vieras
sain ko testillä haalean, kuitenkin selvästi erottuvan, värillisen viivan testiajan sisällä (ekan minuutin), päivää ennen kun pitäis menkkojen alkaa. eli antaako se ns. haaleita viivoja turhaan vai onko se oikeesti plussaviiva? maanantaina testaan kyl uudestaan et vahvistuuko, jotenkin epätodellinen olo, niin halusin kuulla kokemuksia ko testistä et miten on muilla toiminu?

kiitos vastauksista:)

moi! mä käytin aikanaan paljon samaa testiä ja kyllä se näytti aina selvää negaa siihen asti kunnes sit vihdoin tärppäs :) mä ainakin koin luotettavaks.. kannattaa kuitenki testata uudestaan jos olet epävarma.. onnea matkaan :)

Kiitos vastanneille onnitteluista:) Huomisaamuna sit tosiaan selviää onko viiva vahvempi vai ei.. Kun eikös se parissa vrk:ssa tuplaannu tai jotain? Testin tein perjantaiaamuna niin kait se vähän vahvistunut on jos niin on käydäkseen.. Toivottavasti:) Ei oo menkat alkanu, jotain rusehtavaa valkkaria on ollu viimesen viikon, normaalia? Ja viikko ovulaatiosta oli aika raju vuoto, seksin jälkeen, ja kesti sen pöntöllä istumisen ajan, sen jälkeen vaan tuhrua minimaalisesti, tänään ei oikeestaan ollenkaan. Ja yhdellä pikkuhousun suojalla pärjäis hienosti kokopäivän ja yönkin, jos määrää miettii. Eikä silti tulis lähellekkää täyteen/puolilleen... Mut toivotaan et on normaalia ja viiva vahvempi huomenna:) Palaan kertoileen tänne sit mitä näytti:)

Eipä oo viiva vahvempi ei, mut näkyy silti samanlailla kun perjantaina?...
Onko ideoita mistä vois johtua? Vai onko vaan joku kiinnittymisyritys tai jotain, tuulimuna? Ku ei oo edellenkään menkkoja.... Harmittaa tietty ettei oo vahvistunu yhtään......... Loppuviikosta taas testiä, jos ei vuoto ala ennen sitä.. Mut jos jollain kokemusta miks vieläkin kovin haalee....? Kiitos!

No kyllä se haaleakin viiva on plussa. Ei kannata katsoa sitä viivan värin vahvuutta, vaan sitä, että siinä ylipäänsä _on_ viiva. Testi reagoi istukkahormoniin ja sen määrä voi alussa olla vähäinen.

Kiitos vastauksesta:) Jotenkin vaan niin vaikee uskoo että vois olla positiivinen.. Mut varmistuksen teen silti loppuviikosta. Kohta soittaa neuvolantäti jolta kysyn tästä mielipidettä, ja mitä suosittelee seuraavaks, laitetaanko lähete varhaisultraan kun on niitä pikkutuhruja ollu kuitenkin. Vaikka siihen oliskin vielä kolmisen viikkoo aikaa, mut silti.. Siis mikäli viiva vahvistuu vielä:)

Kiitos vastauksesta:) Jotenkin vaan niin vaikee uskoo että vois olla positiivinen.. Mut varmistuksen teen silti loppuviikosta. Kohta soittaa neuvolantäti jolta kysyn tästä mielipidettä, ja mitä suosittelee seuraavaks, laitetaanko lähete varhaisultraan kun on niitä pikkutuhruja ollu kuitenkin. Vaikka siihen oliskin vielä kolmisen viikkoo aikaa, mut silti.. Siis mikäli viiva vahvistuu vielä:)

Moikka!

Täälläkin kiusallinen tilanne. Sain eilen Pregcheck testillä selkeän värillisen "haamun" muutamassa minuutissa. HIhkuin jo onnesta mut tänään näytti CB:n digitaalinen testi: "Ei raskaana". Viimeksi sain aika lailla samanlaisen haamun lokakuussa (päättyi myöhemmin keskenmenoon), eli oli siis ihan oikea positiivinen. Silloin sain samana päivänä CB:n testillä tuloksen "Raskaana". Nyt menkat alkais varmaan ti-ke. Tämä kun on mahdollisesti jo viides raskaus (kaks lasta, 2 keskenmenoa), niin tutut alavatsan jomotukset ja kivistys kyllä. Mut nyt siis vähön mieli maassa kun tilanne vielä epävarma. Kerrothan kuin kävi, niin minakin. Tsemppiä ja plussapuhureita!!

Viimeksi muokattu:
Moi bonbon :)

On tää raastava tilanne kyllä.. Esikoisen odotuksesta niin kauan ettei enää muista millasta oli ihan varhaisessa vaiheessa, ja ilmeisesti raskaudet ei keskenään oo ees välttämättä lähellekkää samanlaisia.. Mulla on kans omituista paineentunnetta alavattalla ja taas niin turvonnut että huh huh... ;) Neuvolasta sano et kyllä siä jotain tapahtuu, ei se muuten tosiaan minkään näköstä viivaa näyttäis... On vaan niin tuskallista odottaa perjantaille:) Aion ostaa sen Apteekin oman ja sit kans noita Pregcheck-testejä ja kattoo pe miltä näyttää, ja sit vähän verrata keskenään kui herkästi reagoi.. Meinaatko koska tehä seuraavan testin? Isosti plussaa sinnekkin:):):) Palataan kun tiedetään jotain enemmän:)

No kuule mä olin niin malttamaton et hain tänään Pregcheck-paketin kaupasta (2 liuskaa) ja toisen jo teinkin. Sekin näyttää ihan ajan puitteissa haaleaa vaaleanpunaista plussaa. Kyllä mä varmaan alan jo uskomaan. Melko oireenta (niinkuinn aimemminkin), mut tosiaan tuo tuttu paine, runsas v-vuoto, tuntemukset rintavarustuksessa, alamasun turvotus, niin ja ne puuttuvat menkat ja tuhru. Kai nyt maltan pari päivää odotella ja käytän sit sen toisen testin (onpa muuten halpoja.. =) ). Tsemit vielä sullekin ja toivotaan pikaista plussaa!!

Mulla jotenkin surkee olo..... En enää jaksa uskoo et se viiva oli mitään muuta kun kemiallinen...... En oo tehny testiä vielä,(tai no päiväpissasta tunti rakossa eilen, ja niin haalee viiva et hyvä kun ees näky...) päätettiin odottaa sinne perjantaille miehen kans, mut jotenkin vaan apaattinen olo... :/ Tietkö et ei näin onnellisesti nyt vaan voi vielä käydä jne.. Enkä jaksa iloita viä yhtään.. Mitään vuotoo ei oo alkanu tuleen, valkkaria kyllä valuu normaalia enemmän, nännit edelleen kipeenä, ja alavattaa edelleen painaa hassusti.. Eilen illalla ja tänäaamuna vähän heikko olo.. Mut silti... Onhan sitä mahatautiakin liikkeellä.. On viimepäivät itkettäny ihan mitättömistä syistä, mieskin vaan kysyy et mikä on.. Jotain hormoonimyllerrystähän tää on.. Ja jos on kemiallinen niin koska se vuoto sit pitäis alkaa? Perjantaina viä varmuudeks verikokeesta hCG-arvo, siitähän se sit selviää jos ei jo pe-aamun testistä. Ääh, en mä tiä....... Esikosta tuli tosi vahva plussa ku menkat oli pari päivää myöhässä (ultran mukaan lasketuilla viikoilla), tein testin kp47 sillon, mut np-ultrassa varmistukin pari viikkoo nuoremmaks tuo neiti, et ovulaatio oli sillon myöhemmin.. Toivottavasti vahvistuu vielä entisestään toi sun viiva:) Tsemppiä:)

Hei kuules "mami" äläs nyt heitä kirvestä kaivoon. Sullahan on lupaavat oireet (itkuherkkyys ja masennus..=) )! Kyllä mäkin olen aikanani jokusen viivanpaikan sanoa, mut sen nyt kyllä kokemuksesta sanon, että jos siinä testiviivassa on vähänkin väriä, niin se on kyllä positiivinen!!

Mä en edes tiedä kehtaanko kertoa; olin näet taas ihan pöhkö malttamattomattomuudessani ja käväsin hakemassa uuden DB:n digitestin. Ja sain kuin sainkin tekstin "Raskaana 1-2 vkoa", juhuuu!! Olo huojentunut ja onnellinen, mut nyt sit jo alko se pelko et kuinkas tässä käy... Kaks keskeytynyttä keskenmenoa takana, molemmissa alku-ultrassa nähty syke... Mut nyt ei siis auta kuin iloita asiasta ja oikeastaan yrittää jättää se vähän taka-alalle kunnes päästään raskaudessa pidemmälle.

Toivon todella että sinäkin saat plussasi! Kerro kuinka kävi!

No sulla on kyllä niin selvä tapaus, onneks olkoon:):):)
Kyl tää tästä, on taas vähän parempi fiilis ku aiemmin.. Oikein ihanaa vuoristorataa mennään;) Mut mä palailen tänne, viimestään perjantaina.. Sinne ikuisuus...
Eiköhän teidän raskaus hyvin mene, usko pois:)

Tää raskaus tais olla tässä....................... :( Eilen illalla sekstailtiin, ei kipuja, mut vuoto alko siinä samalla.. Mulla on ektopiaa mistä neuvolassa sanottiin et se voi vuotaa. Noh, lohduttauduin sit sillä, laitoin siteen ja mentiin nukkuun.. Aamulla kun heräsin niin pikkuhousunsuoja kokonaan veressä, edelleenkään ei mitään kipuja, puolen tunnin päästä ph-suoja puoliks veressä (sellasta limaverta, ei puhdasta, mut ei sen väliä)... Toivo meni täysin, huomenna vaan kuuleen epämukavat uutiset ja uutta yritystä kehiin..... Edelleenkään ei kipuja, mut kai se näinkin menee, mieli vaan maassa......................

Mut onnea teille bon bon:) Käy kertoileen kuulumisia tänne jookos:) käyn katteleen täällä edelleen, ja toivon teille oikein isosti vauvaliimaa:):)

Voi ei!!! Olen todella pahoillani!!! Voimia! Toivotaan pikaisia vauvauutisia sulle!! Ei tätä lastentekoa voi kyllä mitenkään suunnitella ja aina voi sattua kaikkea ikävää. Elämä on joskus niin julmaa. Jaksuja teille!

Juuh, kyllä mielen aikas matalaks vetää.. Päivemmällä rupes sit supisteleen ja tuleen oikein tummaa verta klönttien kans.... Mut eiköhän tää tästä jossain vaiheessa.. Nyt on vaan itkettäny kokopäivän, vaikka oltiinkin niin alkuvaiheessa..

Juuh, kyllä mielen aikas matalaks vetää.. Päivemmällä rupes sit supisteleen ja tuleen oikein tummaa verta klönttien kans.... Mut eiköhän tää tästä jossain vaiheessa.. Nyt on vaan itkettäny kokopäivän, vaikka oltiinkin niin alkuvaiheessa..

Moikka!

Mites bon bonin odotus etenee? :) Ootko varhaisultrassa käyny/meinaatko käydä?

Meillä ovulaatio eilen/tänään (kivuista ja limoista päätellen) ja kova yritys taas päällä:) Onneks ei kierto lähteny heittään, tulee se 32päivän kierto näköjään taas.. Onneks on vakiintunu... Tän kuun puolivälissä sais sit taas testailla jos ei vuoto ennen sitä ala, olis se kyl kiva synttärilahja jos positiivisen sais :) Piinaviikot alkaa siis, sekstailut ainakin ajottu nappiin, toissapäivänä touhuiltiin niin luulis et mahikset ainakin on, tänään viä "varmistus" ;)

Viimeksi muokattu:
Elikkäs tänään sit tosi vahva plussa pregcheckillä :) Nyt siinä ei oo mitään epäselvyyttä :) Hymyilyttää vaan :):):) Puolen vuoden yrityksen jälkeen, viimekuussa vvkm. Mut niinhän ne taitaa sanoo et sellasen jälkeen nopeemmin tärppää :)

Bonbon kuulumisia? :)