prisman kiinankaali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sama se mistä ostaa salaattitarpeet, joskus osuu huonompaa kohdalle.

Mä en osta ikinä kiinankaalia mutta esim. jäävuorisalaatissa on joskus ylläreitä sisällä ja joskus taas ei.

Niinpä, se on hassua kun viljelijät ei pellota kerätessään pilko sitä salaattia valmiiksi ja kato onko siellä ylläreitä :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja - - - :
kuka muka tekee kiinankaalista salaattia, ja vielä tarjoilee sitä vieraille? Se on tarkoitettu kypsennettynä käytettäväksi, raakana kuvottavaa.

Mä en kyllä IKINÄ söisi kiinankaalia kypsennettynä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja - - - :
kuka muka tekee kiinankaalista salaattia, ja vielä tarjoilee sitä vieraille? Se on tarkoitettu kypsennettynä käytettäväksi, raakana kuvottavaa.

Mä en kyllä IKINÄ söisi kiinankaalia kypsennettynä!

Et sitten taida käydä koskaan kiinalaisessa ravintolassa?

voi elämä luuletteko te, että on "prisman kiinankaalia" ja "citymarketin kiinankaalia" ja "euromarketin kiinankaalia"! todennäköisesti ne tulee samalta tukkurilta, tukut ja varastot ostaa samoilta tuottajilta suuren osan jne.. olen nähnyt mustia täpliä kiinankaalissa usein, enkä ole pitänyt sitä huonona! olen kyllä samaamieltä siinä, että esim k supermarketin hevi osasto on herkullisemman näköinen kuin prismassa! myymälöiden ilme tietty vaihtelee..

Citymarketeissa on tuo tuorepuoli yleensä parempaa.
Prismassa käydään pääsääntöisesti jos marketissa käydään,mutta jos juhlia yn. tiedossa niin kyllä citymarkettiin kallistutaan.

Kiinankaalista ei ole kyllä "salaattia" tehty 80-luvun jälkeen meidän taloudessa.
Nykyisin saa niin raikkaita laatuja salaattitarpeiksi ihan salaateistakin.

Yhteistyössä