prisman kiinankaali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
oli pettymys :o

aina olen käynny citymarketissa mutta nyt poikkesin prisman kautta kun se oli matkan varrella enkä viitsiny lähteä ajamaan citymarkettiin asti.
ja ajattelin vieraille tarjota salaattia,ostin kaksi pakettia kiinankaalia ja sisältä paljastui jotain mustaa,semmosena pisteinä kun aloin tutkimaan :(
koskaan en ole citymarketin pirkan kukkakaalissa nähny tommosta.
ja tämä on kotimaista vielä mitä ostin prismasta.
viitsiikö tota nyt tarjoilla vai joudunko jättämään salaatin tekemättä..kyllä sapettaa.
en osta prismasta enää koskaan mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu ne prismassa aina laittaa kiinankaaliin semmosia mustia pisteitä, ne on sillee kieroja :kieh:

Jep!:D

lapsellista.

eikö täällä voi keskustella normaalisti kun heti tulee näitä jotka nenäilee,todella lapsellista touhua.
ei se ole kiva juttu jos ei voi syödä jotakin mitä ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja noh???:
oliko nyt siis kyse kiinankaalista vai kukkakaalista???

kiinankaalista kyse.

harmittaa kun en viitsi lähteä citymarkettiin ajelee että saisin uudet tarpeet salaattiin ja en tiedä saako tosta lähikaupasta :(

Leikkaa pois ne mustapilkulliset kohdat??

yritin niitä katsella ja repiä pois sieltä,olen kahden vaiheilla että teenkö salaattia.
itse tuota ehkä voisi vielä syödä mutta kun tulee vieraita,kattooko ne että mitäs mustaa täällä on.

Sama se mistä ostaa salaattitarpeet, joskus osuu huonompaa kohdalle.

Mä en osta ikinä kiinankaalia mutta esim. jäävuorisalaatissa on joskus ylläreitä sisällä ja joskus taas ei.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huu:
Juu ne prismassa aina laittaa kiinankaaliin semmosia mustia pisteitä, ne on sillee kieroja :kieh:

lapsellista.

eikö täällä voi keskustella normaalisti kun heti tulee näitä jotka nenäilee,todella lapsellista touhua.

Vedä sitä nutturaa vaan vielä vähän kireämmälle, voi muuten aueta.:D

Alkuperäinen kirjoittaja huh huu:

lapsellista.

Vedä sitä nutturaa vaan vielä vähän kireämmälle, voi muuten aueta.:D

Ja sinä olet minkä ikäinen??

Yhteistyössä