Prisman hinnat on kallistuneet!! Vai kuvittelenko vain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cicilisco
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietenkin ruuan hinta kallistuu, alv.nostetaan ja välistävetäjät tarvii enemmän massia itselleen. Siksi pitää katos ottaa lainaakin ja jakaa sitä espanjaan, kyproselle, italiaan jnejne..

Olen huomannut, että tosi kauppakohtaista nuo hinnat + yleinen kauppakassin hinta. Olen aina pitänyt K-ketjua sikahintaisena, mutta kun muutin nykyiseen lähiöön, täällä oleva K-Super on kyllä ollut varsinainen löytö: hinnat ovat olleet kohtuullisia, luomua löytää helposti ja viikottain on hyviä tarjouksia lihasta, kalasta ym.

ikinä en kehtaa tarkistella kuitteja. sitä tekee vaan kaikkein huonoimmin toimeentulevat ihmiset. siis oikeasti, jokainen tietää tämän. kyllä kassat katsoo pitkään moisia syrjätyneitä.

Paljonhan se riippuu mitä ostaa :D Me just miehen kanssa päiviteltiin tänää että miten halpa Prisma on kun ostettiin kaks kassillista ruokaa tänää ja lasku oli alle 50 euroa. Sanottiin että pitää alkaa useamminki käydä siellä Cittarin sijaan :D

ikinä en kehtaa tarkistella kuitteja. sitä tekee vaan kaikkein huonoimmin toimeentulevat ihmiset. siis oikeasti, jokainen tietää tämän. kyllä kassat katsoo pitkään moisia syrjätyneitä.

Mä taas tarkistan aina kaikki kuitit. Olen itsekin osittain kassalla töissä ja tiedän kuinka kuittiin voi sattua virhelyönti tai hinnat ovat jääneet päivittämättä/päivittymättä koneelle. Ja en todellakaan katso kieroon kassavuorossa ollessani ihmisiä jotka tarkastavat kuitin. Jokaisella on oikeus tarkastaa kuitit ilman mulkoiluja.

Mut hei, mä oonkin ilmeisesti huonosti toimeentuleva kun oon kaupassa töissä...!

[QUOTE="Hih";26899607]Paljonhan se riippuu mitä ostaa :D Me just miehen kanssa päiviteltiin tänää että miten halpa Prisma on kun ostettiin kaks kassillista ruokaa tänää ja lasku oli alle 50 euroa. Sanottiin että pitää alkaa useamminki käydä siellä Cittarin sijaan :D[/QUOTE]

Ap:han kertoi mitä osti :)
Leipää, maitoa, juustoa ja 50e

Mulla on yksi kaveri, joka on vuosikausia kovaan ääneen kailottanut että Citymarket on kallis ja Prisma halpa, ja haukkunut meitä ja muita jotka mielummin käyvät Cittarissa. Noh, pari kuukautta sitten olikin Hesarissa vertailu just näistä kaupoista eri paikkakunnilta, ja kappas vaan, meidän paikkakunnan Cittari olikin sitten reippaasti halvempi kuin paikkakunnan Prisma. Leikkasin oikein jutun talteen ja kiikutin kaverille... Kyllä se näytti nyrpeätä naamaa :laugh:

Yhteistyössä