prisma vs. citymarket..kummassa käytte ja miksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinkwawe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pinkwawe

Jäsen
03.06.2004
624
0
16
eli listatkaan miksi käytette (jos käytte)jommassa kummassa kaupassa..itse oon käynyt cittarissa tähän mennessä ja meinasin et josko vaihtais kauppaa..kummasta mielestänne tulee paremmin plussaa/bonuksia...

Meillä on molemmat kortit plussa ja s-etukortti. Mun mielestä niitä plussapisteitä ei saa niin hyvin kerrytettyä. Mutta siis ruokaostoksilla käydään s-marketissa, ja jos lapset tarvii jotain vaatetta tai kenkiä, niin käydään citymarketissa. Mutta vaan siks että lähempänä.

Sekä että. Prisma ainakin meillä päin on kyllä päivittäisissä ruokaostoksissa edullisempi ja bonuksia kertyy paremmin kuin plussaa, mutta Cittarissa välillä hyviä tarjouksia ja lapsille paremmat vaatevalikoimat.

ei kummassakaa...kallista!siispä käymmä s-marketissa ku on paljon edullisempaa =) siis k-kaupat iha törky kalliita!ja prisma lukeutuu kans näihi kalliisiin...kuten kaikki isot marketit!!

normaalit ruokaostokset hoidetaan s-ryhmällä (täältä löytyy s-market ja prisma). kun lähetään lähimpään isoon ostoskeskukseen asioille, niin ruuat tulee haettua citymarketista, vaikka prismakin vieressä. jotenkin tykkään siitä isosta cittarista vaan enemmän, löydän tavarat paremmin ja sieltä saa plussa-kortilla niitä paljousalennuksia. niin sitten vähän hamstrataan sen kerran kun siellä asti käydään.

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
ei kummassakaa...kallista!siispä käymmä s-marketissa ku on paljon edullisempaa =) siis k-kaupat iha törky kalliita!ja prisma lukeutuu kans näihi kalliisiin...kuten kaikki isot marketit!!

tää riippuu vissiin paikkakunnasta. meillä tuossa lähimmässä s-marketissa on kalliimpaa kuin 10 km:n päässä isossa cittarissa tai prismassa. toki autolla liikkuminen maksaa sen verran, että harvemmin käydään siellä kauempana kaupassa.

Kyllä prisma on mun kauppa (+ muut s-kaupat), s-bonukset on mun mielestä niin hyvät, kun sitä saa aina... Plussa-pisteet ei ole niin hyvät... Harvoin käyn cittarissa, joskus tiettyjen tarjousten perässä kyllä...

No Prismassa tietysti. Nelihenkisellä perheellä suuret ruokamenot, myös lasten vaatteet ostetaan sieltä. Parissa vuodessa on jo tienattu taulu-tv niillä bonuksilla. Joten sanon että kannattaa! Plussasta en ole saanut juuri mitään hyötyä.

Prismassa. On jo sinällään halvempi ja tulee vielä boonukset päälle, tavallisesti 3,5%.
Kookaupan plussa on 0,5% vaikka ostaisit kuinka paljon.
Ja todella hämmästelen, että ainakin ne tavarat joita minä ostan, on järjestään kalliimpia sittarissa. Siellä käydäänkin lähinnä vaippa- ja lastenvaateostoksilla. Lähettävät niitä tarjouskuponkeja, nääs.

Prismassa ja muutenkin suosin s-ryhmän liikkeitä. Meillä viiden hengen perheessä bonusprosentti on yleensä 4-5 eli kivasti tulee niitä bonuksia. Muutenkin tykkään Prismasta enempi ja esim. lastenvaatteet ovat siellä kivempia kuin cittarissa, minun mielestä.

tässä hyvä esimerkki..

ykkösbonusta saat 3000e ostoilla 50e ja jos ostaisit 3000e s-kaupoista niin saisit 150e...

Plussakauppaan jos käytät vaikka 550e/kk niin saat 5e, mutta s-bonusta saa 16,5e

Meillä etukortit kumpaankin eli kummassakin tulee käytyä, enempi Citymarketissa (meillä päin halpuus riippuu ihan siitä, mitä ostaa ). Ja syy Cittarissa käymiseen (älkää naurako) on siinä, että siellä on joteski "aurinkoisempi" olo tehä ostoksia. Siis johtuu ihan kaupan värimaailmasta, joka Cittareissa on keltasta ja punasta...:D

Yhteistyössä