Prisma vai valintatalo *TURHIS*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plääh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"plääh"

Vieras
Huomenna pitäis mennä kauppaan, enkä edes osaa päättää että mihin kauppaan. Valintataloon vaiko prismaan...

Eniten ärsyttää se että pitää ostokset maksaa sekä rahalla että kortilla. Eka laskee ja lajitella ostokset kärryyn että noi maksan rahalla ja noi kortilla, ja sit kassalla vielä sanoa että maksan nää erikseen ja sit eka rahaa kouraan ja sit seuraavat tavarat ja kortti käyttöön. Kaikki samaan aikaan hihnalla, kapula vaan väliin.

Mä vihaan noita tilanteita, mut ei voi muuta. Rahaa 15e ja tilillä 16e, joten pakko maksaa molemmilla kun ei saa automaatista mitään ulos.

Sori, oli pakko purkaa kun ärsyttää tää oma saamattomuus!!! Ja tää ettei osaa tehä päätöksiä. Miksi synnyin Vaa'aksi, oi miksi??????

Ei tarvi kikkailla. Kassalla voi maksaa niinkin, että annat osan rahana ja sanot, että myyjä ottaa loput kortilla. Ei tartte siis kapulaa väliin :)

Ja Prisma on mun valintani.

[QUOTE="tämä";28209355]Voithan maksaa kaikki kerralla, ekana annat käteistä ja loput kortilla. Kyllä ne kassat siihen pystyy. Ja Prismaa suosittelen, luulisi olevan edullisempi.[/QUOTE]

Onhan prisma paljon edullisempi, ajattelin vaan että valintatalossa ei ole kassajonoja jos/kun joutuu kahteen erään ostokset maksamaan. Mut tuo helpotti kummasti että voi maksaa osan rahalla ja loput kortilla, ja kuitenkin kaikki kerralla.

Alkuperäinen kirjoittaja ÖÖ Joo;28209370:
Tottakai niin voi tehdä. Miten joku ei tänäpäivänä tiedä jotain näin perus juttua.

Olen sit aika jäljessä nykypäivän menosta. Maksan yleensä aina käteisellä tai joskus harvoin vain kortilla. Siksi en tiennyt tuosta.

Kiitos hei kaikille, helpotti kummasti tätä pohdintaa ja opin taas jotain uutta mikä muilla itsestäänselvyys jo :D Prismaan siis huomenna ostamaan ruokaa 31eurolla ilman kapuloita ja ilman lajittelua :)

Uusimmat

Yhteistyössä