Prinssi Williamin ulkonäkö rapistuu koko ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummomainen

Aktiivinen jäsen
24.01.2010
4 653
2
36
William nuorempana:
Prince-William_0.jpg

handsome.jpg

prince-william.jpg

Nykyisin:
prince+william+bald.jpg

Prince+William+balding+bald+hair+loss.jpg

buzzpatrol_Prince_William_25222_prince_william_bald.jpg

Samaan aikaan Williamin kaksi vuotta nuorempi veli Harry vain komistuu koko ajan.

Harry nuorena:
500full-prince-harry-windsor.jpg

ja nykyisin:
prince_harry_001_101506.jpg

GD6414028@Prince-Harry-at-Clare-7243.jpg

PrinceHarryShirtlessInAfghanistan.jpg

864664587_080303135439_LRG.jpg

prince-harry-2.jpg

William näyttää veljeään ainakin 10 vuotta vanhemmalta, vaikka heillä siis vain kahden vuoden ikäero.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Komeita miehiä molemmat.

Kamalaa, että on itse jo niin vanha, että miehet, joiden syntymän muistaa, kaljuuntuvat :D

Mie en muista syntymää, mutta itse olen saman ikäinen, joten sen takia tuo kaljuuntuminen hirvittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
William on kaljuuntunut; ei rupsahtanut.
Jotkut kaljuuntuu nuorena.

Käytin sanaa rapistua. :xmas: ja kyllä, mun mielestä kaljuuntuminen rapistaa sekä ennen kaikkea vanhentaa ulkonäköä. Noistakin kuvista huomaa, että jos ei ikiä tietäisi niin Williamia luulisi noin 30-35-vuotiaaksi kun taas Harry käy ihan parikymppisestä, vaikka on 25.

Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:

Käytin sanaa rapistua. :xmas: ja kyllä, mun mielestä kaljuuntuminen rapistaa sekä ennen kaikkea vanhentaa ulkonäköä. Noistakin kuvista huomaa, että jos ei ikiä tietäisi niin Williamia luulisi noin 30-35-vuotiaaksi kun taas Harry käy ihan parikymppisestä, vaikka on 25.

Toisaalta, mun yks ystävä on kaljuuntunut nuorena. On nyt reilu nelikymppinen, ja kukaan ei oikeasti usko, että hän on yli 35-vuotias. Että ei se kaljuuntuminen yksinään vanhenna.

Toisaalta, mun yks ystävä on kaljuuntunut nuorena. On nyt reilu nelikymppinen, ja kukaan ei oikeasti usko, että hän on yli 35-vuotias. Että ei se kaljuuntuminen yksinään vanhenna.

Millainen tukkatyyli tällä tutulla on? Tuo Williamin tukkatyyli ainakin vanhentaa ja toki myös iällä on vaikutusta. William on 27 ja tuo tukka näyttää tosi vanhentavalta hänellä. Mutta jos tollainen tukka esim. 45-vuotiaalla niin se ei taas vanhenna suhteessa niin paljon kuin nuorella miehellä.

Millainen tukkatyyli tällä tutulla on? Tuo Williamin tukkatyyli ainakin vanhentaa ja toki myös iällä on vaikutusta. William on 27 ja tuo tukka näyttää tosi vanhentavalta hänellä. Mutta jos tollainen tukka esim. 45-vuotiaalla niin se ei taas vanhenna suhteessa niin paljon kuin nuorella miehellä.

Ystäväni on jo vuosia ajanut kaikki hiukset pois.

Eipä tuo niinkään rapistunut tai elähtänyt ole, tukka vaan lähtee jo nuorella iällä. Edelleen on paljon komeampi, kuin aina vähän höntsän näköinen pikkuveljensä :D

Ystäväni on jo vuosia ajanut kaikki hiukset pois.

=) Williamkin luultavasti nuorenisi jos ajaisi tukkansa ja kaljuuntuminen ei olisi silloin "näkyvää".

Voisko olla, että hovin etiketti kieltää tämän? En kyllä ymmärrä miksi, mutta on niitä kummallisempiakin sääntöjä nähty.

Yhteistyössä