"Prinsessojen" äidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tipu Topakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tipu Topakka

Vieras
Minkä ikäsenä teillä on alkanut nuo prinsessa huuhatukset? Minä olen aivan ällikällä lyöty, että meidän vasta 2v neiti on alottanut prinsessa huuman :o ! Tänään halusi pukea rimpsumekon päälle ja sai raivarit, kun oltiin lähdössä ulos ja ei saanut pitää mekkoa päällään..

meillä se kai on kanssa äiti joka on tämän suunnan jo syntyessään tytöille antanut ja meillä molemmilla neideillä vaaleanpunaiset prinsessa huoneet ja vielä nuo molemmat ovat prinsessoja mut isona kuulema voivat inhota mekkoja ja hameita ja sitä vaaleanpunaista..meillä kun tytöillä ei ole mitään muita vaatteita kun hameita ja mekkoja.

meillä alkoi 2 vuotiaana ja kesti 5 ikävuoteen saakka...siitä jatkuu näköjään heppahulluutena sekä oikeastaan kaikkina mahdollisina eläimiin liittyvinä intoiluina.Mikä tahansa eläin on ihana jolla vaan on karvaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
meillä se kai on kanssa äiti joka on tämän suunnan jo syntyessään tytöille antanut ja meillä molemmilla neideillä vaaleanpunaiset prinsessa huoneet ja vielä nuo molemmat ovat prinsessoja mut isona kuulema voivat inhota mekkoja ja hameita ja sitä vaaleanpunaista..meillä kun tytöillä ei ole mitään muita vaatteita kun hameita ja mekkoja.

Mulle äiti joskus valitti, kun mä olin joskus 4-5v kieltäytyny käyttämästä enää mekkoja... Seuraavan kerran tais olla mekko päällä 9.luokan päättäjäisis :D

- Kaiken pitää olla vaaleanpunaista
- Joka päivä pitää saada hame päälle
- Joka päivä haluaa, että hiuksiin laitetaan vähintään pinnit
- Kynsien pitää olla aina siistissä lakassa
- Kaikkien vaatteiden, kalusteiden, verhojen jne pitää olla lapsen mielestä nätit
- Leikkikoruja pitää aina olla saatavilla

Tässäpä muutama kohta meidän elämästä melkein 5v prisessatytön kans... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
- Kaikkien vaatteiden, kalusteiden, verhojen jne pitää olla lapsen mielestä nätit

Tässäpä muutama kohta meidän elämästä melkein 5v prisessatytön kans... :headwall:

lakkaa??????? 5 vuotiaiden kynsiin???

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

lakkaa??????? 5 vuotiaiden kynsiin???

Niin niin, kynsilakkaa. Onko se jotenki paha?

Yhteistyössä