prinsessakakun tehneet, kysymys teille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
miten olette saneet sen helman oikean malliseksi, eli oletteko vuolleet sen sitten kun se on kasattu, vai olettko tehneet sen sopivan malliseen kippoon?
ja jos olette tehneet sen kippoon niin oletteko kauan antaneet sen asettua jääkaapissa?

entä onko kukaan koitanut tehdä suklaakuorrutusta siihen?

Meinaatko ihan sitä vihreää marsipaaniakakkua, mikä on prinsessa kakku nimeltään? Sen olen koonnut leivontakulhossa ja päällystänyt sitten kipattuna.

Vai meinaatko sitä, missä on nukke keskellä, kun helmasta puhut? Sen pohja tehdään yleensä rengasvuoassa, tulee reikä valmiiksi. keskelle.

siis sellanen mihin tulee se barbi keskelle :D
mä omistan vaan muutaman erikokoisen irtopohjavuuan ja muita pyöreitä vuokia.
eli joudun tekemään sen useammasta pohjasta ja tekemään siihen itse sen reiän keskelle..
se barbi tulee olemaan synttärilahja, joten en voi irroittaa jalkoja siitä, korkeahan siitä kakusta tulee

Olen tehnyt sekä niin että tökkäsin nuken valmiiksi täytettyyn kakkuun, sekä niin että tein kakkulevyjä uunipellillä, leikaksin ne suikaleiksi ja kieritin nuken jalkojen ympärille (ensin leveämpiä, sitten helmaan päin kapeampia). Ja ´lopuksi kermavaahtokuorrutus, marenkeja, helmiä, yms =)

Yhteistyössä