Primolut nor

Kysyisin onko kenellekään määrätty kyseistä lääkettä kun toiveissa on raskaus? Arveluttaa kun minulle määrättiin kp15-24, mutta entä jos ovulaatio ei olekaan kp15 mennessä ollutkaan vielä. Eli onko tarkoitus ovulaation jälkeen yleensä ottaa? Kokemuksia?
 
mulle on määrätty ja olen käyttänytkin sitä nyt muutaman vuoden päivät, tarpeen vaatiessa. Mulla oli niin 2013 , että raskauduin ja juuri siinä kierrossa olin ottanut tuota Primolut Noria, kp 15-24. kaikki meni hyvin, kunnes raskaus päättyi keskenmenoon, rv 11.
 
Mä olen syönyt sitä muutamia kiertoja . Kysyin kerran samaa asiaa ja proffa sanoi että valmiste on niin pienihormoninen että ovulaatio VOI estyä mutta yleensä ei. Sen estoon progesteroniannos pitäs olla vähintään 200mg ja aloitettava viikkoa ennen ovulaatiota. Samaa tuki tieto mitä löysin ulkomaisilta sivustoilta.
 
Mä söin muutaman kierron että saataisi menkat tulemaan (mulla pco enkä ovuloi luomusti). Menkat tuli 14 päivää lääkkeen aloittamisen jälkeen mutta ei kyllä raskaaksi tuloon auttanut. Muakin pelotti että miten oviksen kanssa käy.. :(
 
Mä söin muutaman kierron että saataisi menkat tulemaan (mulla pco enkä ovuloi luomusti). Menkat tuli 14 päivää lääkkeen aloittamisen jälkeen mutta ei kyllä raskaaksi tuloon auttanut. Muakin pelotti että miten oviksen kanssa käy.. :(
Mä söin muutaman kierron että saataisi menkat tulemaan (mulla pco enkä ovuloi luomusti). Menkat tuli 14 päivää lääkkeen aloittamisen jälkeen mutta ei kyllä raskaaksi tuloon auttanut. Muakin pelotti että miten oviksen kanssa käy.. :(
Moi. En sitten aloittanut omaa kuuriani vielä. Taas nyt kun uusi kierto alkoi tulee mieleen pitääkö nyt...mun kuukautiset ei heittelee kovin paljon mutta sellaista 28-33. Rasittaa joka kuukausi odottaa joko olisi raskaana s..tna. Tiedänhän minä ettei kovin kauaa olla yritetty (7kk) mutta mieleen on jo hiipunyt ajatuksia kaikenlaisia olenhan jo 36.
 
mulle on määrätty ja olen käyttänytkin sitä nyt muutaman vuoden päivät, tarpeen vaatiessa. Mulla oli niin 2013 , että raskauduin ja juuri siinä kierrossa olin ottanut tuota Primolut Noria, kp 15-24. kaikki meni hyvin, kunnes raskaus päättyi keskenmenoon, rv 11.
Ikävä kuulla. Miten nyt, kuinka menee? Taidan tässä kierrossa viimein aloittaa oman kuurini jos se olisi joku ihmeaines tähän soppaan. KP 3 menossa vaihteeksi, toivo kohta menetetty.
 
Menen varhaisultraan huomenna. Tänään rv 7+1 ekasta ivf tuoresiirrosta. Huomenna nähdään onko tuolla ketään asustamassa..jännittää aika "vähän"..
Oi onnea sinulle! Olisiko maha asukki sinun ensimmäinen? Kiva kuulla näitä onnistumisiakin välillä. Itsellä tosiaan vasta 7 kk yritystä mutta ikää 36 ja kaikki toimittaa että liian vanha niin on tullut mieleen että nyt kun ei heti natsaa niin jotain on varmaan pielessä.
 

Yhteistyössä