Primolut nor?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmälläni olen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmälläni olen...

Vieras
Huomenna pitäs ensimmäinen pilleri nappasta tuosta, mutta on vähän jäänyt epäselväksi tuon lääkkeen vaikutus. Eli siis syön sen 10 päivän kuurin ja mitä sitten tapahtuu?? Ilmeisesti pitäisi alkaa menkat noin neljän päivän päästä? Olenko ymmärtänyt oikein? Eli vaikka oma kierto olisi vaikkapa paljon pitempi, niin menkat tulee sitten tuon kuurin ansiosta aikaisemmin? Eikä uusia menkkoja tule sitten kun oman luonnollisen kierron mukaan pitäisi tulla?

Miten sitten tuon vuodon kesto? Kestääkö menkat sitten sen normaalin eli noin 7 päivää?

Eli jos menkat hukassa ja syöt noita Primoluteja niin viimeinen pilleripäivä on tavallaan kierron 24 päivä. Eli juu, n. 4 päivän päästä pitäis vuoto alkaa.
Mulla menkat pyöri Primoluteilla (ja Teroluteilla ) säännöllisesti. Kesti n. 4 päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Eli jos menkat hukassa ja syöt noita Primoluteja niin viimeinen pilleripäivä on tavallaan kierron 24 päivä. Eli juu, n. 4 päivän päästä pitäis vuoto alkaa.
Mulla menkat pyöri Primoluteilla (ja Teroluteilla ) säännöllisesti. Kesti n. 4 päivää.

Mulla on pitkä kierto ja kohtulimakalvon ylikasvuun sain kolmen kierron kuurin noita. Eli siis lyhentää kiertoa ja vuoto tulee sitten heti kohta viimeisestä pilleristä. Okei kiitos :)

Vähän viisaampi taas :)