Pretty woman!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pretty woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
musta se roberts on aina ollut jotenkin ruma. nätti kroppa kylläkin, mutta naama...

Samaa mieltä. Tai, siis eihän kukaan ole ruma, mutta ihmettelen sitä ylistystä hyvännäköisyydestä

No jooh, mutta tuo leffa on mustakin ihan huippu! Ja se osaa näytellä siinä, uudemmat on vähän valjumpia mutta tuo on :heart:
 

Yhteistyössä