P
pretty woman
Vieras
Se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä leffa!! mun lempi leffa!! voisin kattoo sitä joka päivä oikeesti se vaan on niin hyvä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:musta se roberts on aina ollut jotenkin ruma. nätti kroppa kylläkin, mutta naama...
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja no:musta se roberts on aina ollut jotenkin ruma. nätti kroppa kylläkin, mutta naama...
Samaa mieltä. Tai, siis eihän kukaan ole ruma, mutta ihmettelen sitä ylistystä hyvännäköisyydestä