Pressanvaali: Huhtasaari vs. Haavisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voi voi. Mitäs jos nyt vaan annat mun sen vastauksen olla tossa ekalla sivulla muiden vastausten joukossa? Mulla on oikeus sanoa mielipiteeni, kuten on sullakin.

Ja "tekopyhä"-kortti läjähti tietty, hohhoijjaa.....

No mulla on myös oikeus sanoa mielipiteeni. Jeesus varmasti rakasti kaikkia ihmisiä, sä arvotat seksuaalisen suuntautumisen ja syntyperänkin (vrt. maahanmuuttajat) perusteella. Ei sellaiselle ole mitään perusteita muuta kuin se, että kuvittelet eläväsi jotenkin muita paremmin.

No mulla on myös oikeus sanoa mielipiteeni. Jeesus varmasti rakasti kaikkia ihmisiä, sä arvotat seksuaalisen suuntautumisen ja syntyperänkin (vrt. maahanmuuttajat) perusteella. Ei sellaiselle ole mitään perusteita muuta kuin se, että kuvittelet eläväsi jotenkin muita paremmin.
Laita palautetta Raamatun homokannasta yläkertaan, älä mulle rähise. Homoilu kielletään siellä 4-5 kertaa, pari kertaa UT:ssa ja homoilijat ei UT:n mukaan pääse Taivaaseen.

Se nyt vaan lukee siellä, vaikka se ei nykyhumanismiin istu, mut ei Jumala kyselekään humanisteilta mielipiteitä.

Älä mulle mussuta. Mua väsyttää ja meen lenkittämään koiran.

Laita palautetta Raamatun homokannasta yläkertaan, älä mulle rähise. Homoilu kielletään siellä 4-5 kertaa, pari kertaa UT:ssa ja homoilijat ei UT:n mukaan pääse Taivaaseen.

Se nyt vaan lukee siellä, vaikka se ei nykyhumanismiin istu, mut ei Jumala kyselekään humanisteilta mielipiteitä.

Älä mulle mussuta. Mua väsyttää ja meen lenkittämään koiran.

Sä näet siellä asioita, joita ei ole. Mua ällöttää tuo teidän tapanne poimia Raamatusta asioita, jotka tukevat omaa maailmankuvaa, ja sen verukkeella tuomitsette muita ihmisiä.

Kannattaisi vähän niinq tutustua lähteisiin, jotka kertoo parin ekan vuosisadan kristittyjen meiningistä.

Kristityt olivat muista erottuvaa porukkaa heteronormatiivisuuden ja 1 puolison säännön kanssa, vs. orgioissa toisiaan hierovat roomalaiset. Ekat kristityt eivät sotineet eivätkä käyneet edes armeijaa, jne.

Eri asia joku luopiokirkko mikä kehittyi 300-400- luvuilla, puhumattakaan nykymeiningistä.

En vihaa, enkä oo dementikko. Sinähän se oot 😁 Pieni muistutus isosta kirjastasi, mites tää ydinasia pääsikään unohtumaan? 😏

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja kaltaisekseen
[Ja sit tuli syntiinlankeemus! :geek:

Ei mee Latella läpi nää seliselit 😁

Taivaan Ykäsi oli siis myös syntiinlankeaja, koska ”luomansa” tomupallo ja sen kylkiluukin olivat 1:1 Ykän kanssa 😎
Nooo seee syntiinlankeemus on aika olennainen osa pelastushistoriaa...kato qu se Jeesus vähän niinqu tuli maailmaan ja kuoli sen takia....

Nooo seee syntiinlankeemus on aika olennainen osa pelastushistoriaa...kato qu se Jeesus vähän niinqu tuli maailmaan ja kuoli sen takia....

Hmm… Tässä aiheessa me ei koskaan päästä samalle aallonpituudelle, monessa muussa kylläkin 👍 🌷🌷🌷

• Tykkää
Reactions: Echo
Raamattu on kuitenkin ihmisten kokooma ja kirjoittama. (Vähän kuin Kalevala) Ei sitä Jumala kirjoittanut. Ja sen pitäisi sitten vaikuttaa Suomen pressan valintaan?

Yhteistyössä