Presidentti Niinistö on joutunut huomauttamaan pääministeri Sannaa lukemattomia kertoja perustuslain rikkomisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syytteleeköhän sotaSanna Niinistöä misogyyniseksi jos sotaSanna ei saakaan (perustuslain vastaisesti) edustaa Suomea Natokokouksissa.🤔
Misogyynipressa ja perhanan misogyyniset lait!😂

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Kuulostaa huolestuttavalta. Marinilla taisi jäädä jotain hampaankoloon koronanyrkistä.

Niin, ja eipä aikaakaan, kun per..sut valittivat, että miksi pm ei ole Nato-asioita hoitamassa maailmalla. Mikään ei ole koskaan hyvin, jos heiltä kysytään. Kaikki on aina huonosti, etenkin Riikan mielestä.

"Suomen tulevan Nato-jäsenyyden myötä on käyty keskustelua myös siitä, edustaako Suomea Naton huippukokouksissa presidentti vai pääministeri. Niinistön kanta asiaan on selkeä.

– Jos halutaan, että pääministeri edustaa Nato-kokouksissa, pitää muuttaa perustuslakia.

Hän perustelee kantaansa sillä, että perustuslain mukaan Suomen ulkopolitiikkaa johtaa tasavallan presidentti yhteistoiminnassa valtioneuvoston kanssa. Toinen keskeinen asia on se, että Suomessa presidentti on aina ollut valtionpäämies."

Syytteleeköhän sotaSanna Niinistöä misogyyniseksi jos sotaSanna ei saakaan (perustuslain vastaisesti) edustaa Suomea Natokokouksissa.
Misogyynipressa ja perhanan misogyyniset lait!

Outo kommentti ja pp peesailee.. ootte kuin joitakin pahasia yläasteikäisiä pissiksiä, joilla ei koulunkäynti sujunut, niin piti vedellä sitä purkkaa ja rääkyä ja naureskella, kun ope heitti luokasta ulos.

Outo kommentti ja pp peesailee.. ootte kuin joitakin pahasia yläasteikäisiä pissiksiä, joilla ei koulunkäynti sujunut, niin piti vedellä sitä purkkaa ja rääkyä ja naureskella, kun ope heitti luokasta ulos.

Ei olisi voinut enempää mennä pieleen minun kohdallani.

Oltiinko me samalla luokalla?😦

Jos oltiin niin muistat varmasti senkin, että open ei tarvinut heittää kovin usein minua ulos luokasta koska kävin koulussa niin harvakseltaan.😬

• Haha
Oltiinko me samalla luokalla?

Jos oltiin niin muista varmasti senkin, että open ei tarvinut heittää kovin usein minua ulos luokasta koska kävin koulussa niin harvakseltaan.

Minä taas istuin kuin tatti luokassa 🍄

• Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mut sanopa kuka muu Pääministeriä opastaisi, jos ei lakimiespresidentti? Olisin enempi huolissani sellaisesta "ylivallasta", ettei ymmärretä käyttää valtaa, kun sitä on.

Hyvä, että edes presidentti opastaa. Sen perusteella mitä on lukenut, niin Marin tykkää jees-miehistä ja -naisista.

Mä olin nörttihikke, myönnän :geek:
En halua rikkoa harmaan mielikuvia minusta joten kerron tämän vain sinulle: niin minäkin - mitä arvosanoihin tuli -
muuten sitten olinkin k-o-h-t-a-l-a-i-s-e-n haastava lapsi, käytöstavat eivät olleet vahvuuteni.🙇‍♀️😬

• Haha
Halusin opiskella.
Turhaa hommaa. Lahjattomat opiskelee.

Yhteistyössä