K Koko kansan punamummo:/ Vieras 27.03.2013 #1 Presidentti vaihtui - Linnassa työilmapiiri parani ja poissaolot laskivat -
V "vieras" Vieras 27.03.2013 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Koko kansan punamummo:/: Presidentti vaihtui - Linnassa työilmapiiri parani ja poissaolot laskivat - Click to expand... Mutta peruSSuomalaisten eduskuntaryhmän ilmapiiri on todella kireä. Kuten yleensäkin natsipuolueissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koko kansan punamummo:/: Presidentti vaihtui - Linnassa työilmapiiri parani ja poissaolot laskivat - Click to expand... Mutta peruSSuomalaisten eduskuntaryhmän ilmapiiri on todella kireä. Kuten yleensäkin natsipuolueissa.
V "vieras" Vieras 27.03.2013 #5 [QUOTE="vieras";28257477]Mutta peruSSuomalaisten eduskuntaryhmän ilmapiiri on todella kireä. Kuten yleensäkin natsipuolueissa.[/QUOTE] Olen kuullut samaa..
[QUOTE="vieras";28257477]Mutta peruSSuomalaisten eduskuntaryhmän ilmapiiri on todella kireä. Kuten yleensäkin natsipuolueissa.[/QUOTE] Olen kuullut samaa..
V "vieras" Vieras 27.03.2013 #6 [QUOTE="vieras";28257484]Olen kuullut samaa..[/QUOTE] Führer Timo yrittää kovilla otteilla hallita alkoholisteja, varkaita, valehtelijoita, talousrikollisia jne. lista on loputon...
[QUOTE="vieras";28257484]Olen kuullut samaa..[/QUOTE] Führer Timo yrittää kovilla otteilla hallita alkoholisteja, varkaita, valehtelijoita, talousrikollisia jne. lista on loputon...
V "vieras" Vieras 27.03.2013 #8 Alkuperäinen kirjoittaja :DD: Itsensä kanssa keskustelu alkoi... Click to expand... Sä saat aina keskustella itsesi kanssa, mutta mulla on vähän toiset sävelet.
Alkuperäinen kirjoittaja :DD: Itsensä kanssa keskustelu alkoi... Click to expand... Sä saat aina keskustella itsesi kanssa, mutta mulla on vähän toiset sävelet.