PREPAID LIITTYMISTÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Tytölle ollaan hommaamassa prepaid liittymääja nyt vaan pähkäillään otetaanko Dna-arvo vai Kolumbus-prepaid, kokemuksia näistä sekä hyviä ja huonoja vastaanotetaan, kiitos :D

mulla on tuo dna ja oon tykänny...ja löytyy multa toi sonerakin mutta siitä puheajat hujahtaa nopeasti (verrattuna tohon dna:han)
kolumbusta mulla ei oo ollu mutta eikös siinä oo halvimmat puhelut ja tekstiviestit...

ite tykkään gomobilesta..saa laittaa netistä tekstareita ilmaiseksi.

ja sonerasta en tykkää koska esim jos virastoon soittaa niin pitää olla täyslatinki että voi edes hälyttää.

Meillä on Kolumbus kahdellakin lapsella, siinä oli eniten aikaa ostaessa verrattuna hintaan, mitä maksoi. Lisäksi siihen on saanut tarvittaessa lisälautauskortteja toisen puoleen hintaan kahden ostaessa. Samoin netissä ladatessa on aina jotain alennuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on Kolumbus kahdellakin lapsella, siinä oli eniten aikaa ostaessa verrattuna hintaan, mitä maksoi. Lisäksi siihen on saanut tarvittaessa lisälautauskortteja toisen puoleen hintaan kahden ostaessa. Samoin netissä ladatessa on aina jotain alennuksia.

Yhdyn tähän. Monestikkin on saanut kun on ladannut netistä niin 15 enempi puheaikaa.

Yhteistyössä