Prepaid liittymästä asiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heelp!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heelp!

Vieras
Mulla meni simkortti rikki ja nyt pikapikaa tarvis prepaid liittymän. Meillä olikin laatikossa kaksi liittymää. Niillä kun koittaa soittaa, tulee vain ääni jossa on vaihtoehtoja mm. tarkista liittymäsi saldo ja voimassaoloaika. No, saldoa olisi yli 5 € mutta voimassaoloaika on päättynyt. Saako tuota nyt mitenkään uudestaan toimimaan vai pitääkö maksaa lisää että sen saa toimimaan?? Eli, saako sitä 5€ hyödynnettyä enää??

ei. jos voimassaoloaika on loppunut niin sinne ei saa ladattua lisää saldo ja sitä vanhaa ei sieltä pois saa. hukkaan menee se vitonen. joudut ostaan uuden pre paid-liittymän. noissa on juuri se huono puoli et jos niitä ei käytä tiettyyn aikaan niin se lakkaa olemasta ja numero menee kiertoon.

[QUOTE="vieras";22078863]ei. jos voimassaoloaika on loppunut niin sinne ei saa ladattua lisää saldo ja sitä vanhaa ei sieltä pois saa. hukkaan menee se vitonen. joudut ostaan uuden pre paid-liittymän. noissa on juuri se huono puoli et jos niitä ei käytä tiettyyn aikaan niin se lakkaa olemasta ja numero menee kiertoon.[/QUOTE]

Selvä. Eli netistäkään ei kannata alkaa lataamaan lisää puheaikaa kun kerran liittymä on umpeutunut. Kuitenkin tuohon numeroon voi soittaa, esim. mies siihen voi soittaa. Mutta minä en tosiaan voi soittaa kellekään.

[QUOTE="alkup.";22078938]Selvä. Eli netistäkään ei kannata alkaa lataamaan lisää puheaikaa kun kerran liittymä on umpeutunut. Kuitenkin tuohon numeroon voi soittaa, esim. mies siihen voi soittaa. Mutta minä en tosiaan voi soittaa kellekään.[/QUOTE]

ai sun mies pystyy soittaan siihen numeroon ja puhelu yhdistyy ko liittymään eli se toimii niinpäin. no sitten vaan lataan saldoa, liittymä on edelleen olemassa :)

Yhteistyössä