Pregnyl + haamuplussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chloe70
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka kaikille, mitäs sanotte, näkyykö Pregnyl (pp 10) raskaustestissä?!Laitoin 13.4 maanantaina piikin ja siis nyt on 10 päivää siitä. Tein positiivisen r.testin äsken... ?

:headwall:

Siis täytyy sanoa, että jos joskus lapsen maailmaan näiden henkisesti NIIN piinaavien hoitojen jälkeen saan, niin siihen se jää, ei pysty kyllä alkaa tähän toistamiseen... :kieh:

Nyt onkin sitten helmi fiilis, meinaan pikkareissa on vähän ruskeaa tuhrua myös...Ja olin ihan varman, että jaahas, menkat ne sieltä tulee, en elätellyt kauheesti toiveita onnistumisesta, mutta sitten aattelin, että no, testataan nyt ihan piruuttaan..VOI V...TU mitä touhua!!! :laugh:

Moi Hempukka,

Jos luit ketjun niin huomaat, että itselleni kävi hieman samoin ekassa inssissä. Testasin pp. 10 haalean plussan. En kuitenkaan ollut raskaana. Lääkeselostuksessa sanotaan, että 5000 IU Pregnyl voi näkyä testissä vielä kymmenen päivää piikin jälkeen, 10000 IU vielä kauemmin. Hoitaja sanoi omassa hoitopaikassamme, että juuri tästä syystä testejä ei saisi tehdä ennen kuin pp 14, pregnyl voi vielä vaikuttaa tulokseen. Toisaalta lääkäri sanoi minulle, ettei sen enää viikon jälkeen pitäisi näkyä ja minulla saattoi olla kiinnittymisyritystä (kemiallinen raskaus?) joka ei sitten kuitenkaan edennyt pidemmälle.
Eli koita malttaa odottaa ja tee uusi testi parin päivän päästä. pieni tuhruvuotohan ei välttämättä tarkoita, ettet olisi raskaana. Pidän sulle peukkuja ja toivotan plussaonnea. :flower:

Heihei Chloe!!
täällä on ollut hektistä arkea työn kanssa, joten ihan on palstailut jäänyt sivuun. Siellähän on jo kohta jännäily käsillä, koska meinaat testata? Onko sulla ollut minkäkokoisia munasolut inseminaation aikaan? Entä onko munasolu irronnut silloin kun inssi on tehty? Entä koska olet pistänyt pregnylin, olen lukenut monenlaista tietoa sen pistämis ajankohdasta, ja mullakin se on vaihdellut (1 ja 2päivää ennen IUI:ta). Mulle siis tehtiin inssi keskiviikkona, joten tässä sitä saa jälleen odottaa..
Mutta tulehan kertoileen kuulumiset ja hauskaa viikonloppua =)

Kiva kun huhuilet. :heart: Enhän tietenkään ole malttanut olla testailematta ja lisäksi olen näköjään niin tyhmä, että toistan omat virheeni eli aloitin taas liian aikaisin Pregnylin vielä vaikuttaessa. :ashamed: En tosiaankaan ollut jonossa, kun kärsivällisyyttä jaettiin. :p Eli vappuna pamahti haamu (pp 7) ja tänään pp 9 ihan vaalea testitulos, korkeintaan valoinen viivanpaikka hieman näkyi kun auringossa tikkua kääntelin ja vääntelin. Eli Pregnylistä johtui tuo vappuhaamu. Testit Mammaksin sivuilta tilattuja superhyperherkkiä testejä. Kai niisä nyt jotakin jo pitäisi näkyä... :/ Varsinainen testipäivä mulla on perjantai, mutta jotenkin paha pessimismi on nyt niskan päällä. Ihan turhaan tuli kärvisteltyä raivoraittiina vappu.

Kiitos kysymästä, mun munasolut oli muistaakseni 20 mm ja 18 mm, eikä ollut vielä ovulaatiota, miehen siittiöitä oli 16 miljoonaa. Kaikki näytti siis hyvältä kyllä. Mulla irrotuspiikki oli kahta päivää ennen keskiviikkona kuudelta aamulla ja siirto puoli yhdeltä pari päivää siitä perjantaina.

Mitäs sinne? Koska meinaat testailla? Millanen oli sun munasolutilanne yms. inssiä tehtäessä?

Jos tämä ei onnistu, tehdään ensi hoito Puregonilla. Olikos sulla sama? Paljon mahtanee maksaa 300 IU?

Peukutan sulle kovasti!!! :flower:

Hei! älähän nyt vielä menetä toivoasi, koska oikeeseen testipäivään on yhä aikaa. Mulla on joskus ollut puregon käytössä, ja muistelisin et 100e pintaan oli 300IU. Oliko sun vappuhaamu vahvempi, kuin viimeksi testaamasi viivanpaikka? Mulla on myös ollut munasolut samaaluokkaa kooltaan. Pregnylin olen pistänyt vuorokauden sekä kaksivuorokautta ennen inssiä. Viimeksi ovulaatio oli jo tapahtunut, ja jotenkin jäi toiveet menetetty fiilis tähän piinailuun. Seuraavalla kerralla jos nyt ei onnistu on tiedossa välikierto, ja sen jälkeen vielä inseminaatio ennen kesäsulkua. Taysin kesäsulku on 5vkoa :/ Syksyllä meillä aloitetaan IVF jos sinne asti joutuu vielä odottamaan. Olen kyllä ollut tyytyväinen Taysin hoitoihin, lääkärit vaihtuvat, mutta hyvin ammattiataitoisia on kohdalleni osunut. Mulla on vasta pp5 menossa, joten yritän :whistle: viikonlopulle ainakin malttaa ennen kun kaivan testiä esiin, juuri tuon väärän plussan pelossa. Mutta kerro ihmeessä miten siellä testailut etenee, onko teillä ollut puhetta montako inseminaatiota teille tekevät?

Moi jälleen! Kiitos tsemppauksesta Gerlin. Jotenkin vaan en jaksa enää uskoa että plussaisin perjantaina, mulla ei ole mitään oireitakaan. En testannut tänään. Ainoa ongelma on mahdottomn kova vatsan alueen turvotus, joka lienee hormonaalista. Ja kyllä, vappuhaamu oli hieman vaaleanpunerva toisin kuin tämä viimeisin valkoinen viivanpaikka. Pahinta on ehkä se, että ei negatessaan pety vain itse, vaan tuottaa pettymyksen myös miehelle, omille vanhemmille ja anopille, jotka kovasti toivovat lastenlasta. Ovat kyllä hyvin hienotunteisia, kannustavia ja ymmärtäväisiä, mutta silti...

Vielä yksi inssi tehdään nyt keväällä ja sitten meillä on kanssa tosiaan elokuulle varattu se ensimmäinen IVF Taysissa. Täällä on toisissa pinoissa jonkin verran kirjoiteltu plastokystihoidoista, joita kai Taysissakin nykyään usein tehdään. Itse toivoisin sellaista, jos vain hedelmöittyneitä alkioita tulee riittävästi. Oletko itse ajatellut sitä vaihtoehtoa? Onnistumismahdollisuudet ovat paremmat kuin parin päivän ikäisiä alkioita siirrettäessä.

Mun mielestä kanssa kaikki Taysin lääkärit on olleet fiksuja ja asiansa osaavia. Heitä on ollut neljä eri lääkäriä. Väestöliitossa oli silloin aikoinaan vain se yksi mieslääkäri. En tiedä onko tilanne muuttunut ja heitä nykyään enemmän?

Tule Gerlin kertomaan kuulumisia taas... :heart:

VOI CHLOE :hug: :hug: :hug: Ihanaa :heart: :heart: :heart: Sydämelliset onnittelut!! Nyt toivotaan että kaikki menee hyvin.
Itse en ole vielä testannut ja ajattelin äitienpäivään odottaa jolloin pp11.

Kiitos Gerlin onnitteluista! Olen tehnyt testejä vielä pari ja viivat on tummuneet hiljakseen. Eilen oli pp 17 ja verikokeella testattiin hcg, joka oli 175. Hoitajan mukaan olen raskaana, mutta arvo on "matalahko". Asia jäi tietysti minua vaivaamaan ja pyysin huomiseksi uutta testiaikaa, että näkevät onko arvo lähtenyt normaaliin nousuun. Menkkamaisia kipujakin on ollut...
Mites oletko sä testaillut ja miltä näyttää? Peukutan sulle! :flower: :heart: :heart: :heart:

Heips! Täällä jälleen negaa pukkaa :kieh: Nyt paukahtaa välikierto ja sit vielä yksi inssi kesäkuussa..
Toivotaan että hcg lähtee nousuunTulehan kertoon miten arvo on noussut. Voi kun siellä kaikki menisi hyvin :heart:

Voi Gerlin :hug: :hug: :hug: Täältä tulee lohtuhalauksia, tiedän tunteen. Mutta olen varma, että sinä tulet vielä perässä, usko pois. Negaamisia oli minullakin niin paljon etten ollenkaan uskonut plussauksen olevan edes mahdollist kohdallani. Näin vaan kävi, mutta monta vuotta siihen meni ja monta surun, itkun ja epätoivon hetkeä.
Arvo oli tänään tuplaantunut, mutta varpaillaan tässä ollaan eikä mikään ole varmaa ennen ekaa ultraa, jos vielä sittenkään... Toivon ja puhallan täältä plussatuulia teidän seuravaan hoitoon!Rankkaa se on, mutta pitää vain jaksaa taistella. Pystyt siihen kyllä! Ajattele nyt: 80 % onnistuu hoidoilla, joten mahdollisuudet ovat hyvät Gerlin. :flower: :flower: :flower: :heart:

Yhteistyössä