Pregent stick

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana?

Vieras
Voiko edes näyttää plussaa viikkoa ennen mahd. menkkojen alkua?

En jaksanut lasten kanssa käydä ku Prismassa. Ja siellä ei muita testejä ollut. Oikeasti oli tarkoitus testata huomenna, mut en malttanut enää odottaa. Ei siihen kahta viivaa tullut ja kontrolliviivakin aika haalee, vaikka aamupisusta tein. Siis tänään.

On vaan niin outo olo, et ajattelin et oon raskaana. Väsyttää hirveesti, vaikka ollut jo viikon lomalla. Mahas tuntuu ihme nippailuja. Sit pari tosi kummaa juttua. En pysty nukkumaan mahallani, enkä edes oikein lukemaan mahallaan maaten, ku sattuu mahaan. Ja sunnuntaina oli paha olokin..vaik ei kai viel ees voi olla paha olo. Ja söin viikonloppuna punajuurta ja se oli hyvää, vaikka oikeesti inhoon sitä..viikko sit ti oli ovis...

Mikä kiire siinä on testata ennen kuin menkat on myöhässä? Sehän voi mennä kesken ihan alkumetreillä ja menkat tullakin vaikka hetken olisi plussa. Ymmärrän kyllä alttamattomuuden kun itsekin siinä tilanteessa ollut, mutta turhaa aikanen testailu.

No ei oikeestaan oo yhtään kiire...jos oon raskaana niin ei tää ole edes suunniteltu. Mutta ilman muuta tervetullut :) Jopa miehen mielestä,vaik kuvittelin ettei se haluu enää kolmatta lasta.

Ei vaan tee yhtään mieli juoda, ku kuvittelen et siitä on jo nyt haittaa. Ja kun yks hyvä ystävä tulee huomenna viettämään meille uutta vuotta, niin oisin sille kertonut jos näyttäis plussaa. No kerron mä sille kuitenkin epäilyistäni, et en oikeastaan tiedä miks edes testata...En vaan yhtään tykkää epätietoisuudesta.

Yhteistyössä