Pregend stick testi ja "haamuviivat"

En tiedä kysynkö oikeassa kategoriassa ja en löytänyt haullakaan oikeen tähän kysymykseen vastausta. Tein testin tänään, menkkojen pitäisi alkaa näinää päivinä mutta en malttanut olla kokeilematta testiä.. sain tulokseksi kaksi viivaa toinen eli testi viiva oli vahva mutta se toinen on heikon vaaleanpunainen sama tulos testin kummassakin liuskassa. Minkä värinen on haamuviiva ja onko muilla kokemuksia tämmöisestä? Teen uuden testin vkl. jälkeen mutta en samalla testillä. Olenkohan siis raskaana? Alkoi vain pelottamaan kun luin netistä noista haamuviivoista :(
 
Luin kummatkin testiliuskat testiajan puitteissa.. tuntuisi hullulta jos 2 testiä näyttäisi jtn haamuja, ohjeissa luki tuloksen olevan nähtävissä 10min ajan, mutta kyllä se toinen viiva kummassakin vielä näkyy. Alavatsakin on kipeenä kuten aiemmissakin raskauksissa näin menkkojen "muka" tullessa.. en tiedä pitää tehdä se toinen testi parin pvä.n kuluttua koska tästä testistä olen lukenut niin paljon negatiivista palautetta..
 
No plussahan se on värillinen haamuviiva, ei sen kummempaa. Niissä testiohjeissakinhan useissa lukee, että ei väliä vaikka testiviiva olisi vähän hailakampi kuin kontrolliviiva. Onnea :flower:

P.S. Huonoja kokemuksia haamuista on vaan siksi, kun keskenmenot noin varhain ei ole mitään harvinaisia. Ja näillä testeillähän ei ole mitään tekemistä itse keskenmenojen kanssa, niitä tulee jos tulee.
 
Mä oon tehnyt paljon noita testejä. Ei ole tullut viivan paikkoja. Joskus ehkä hieman jotain näkyy kun on jo kuivunut, eli testiajan jälkeen. Ihan hailu harmahtava viiva on tullut, mutta siis vasta reilusti testiajan jälkeen. Aina kun on pikkusenkin näyttänyt vaaleanpunertavalta, raskautta on meinannut! :)

 
Kiitos kovasti vastauksista :heart: aion tehdä vielä silti sen uuden testin vkl aikana jolloin menkkojen pitäisi olla jo alkaneet.. laitan sitten terkkuja teille :) pitäkää peukkuja, meidän iltatähtösen ja meidän puolesta :heart:
 
Hei tein itssekin raskaustestin ja hyvin haale viiva tuli testiviivan alle, mutta mulla on vain se ongelma että minulla oli kuukautiset tässä vähän aikaa sitten. Mutta olen voinut huonosti jo kahden viikon ajan siis tosi etova olo on ollut pitkin päivää. Ei ole hauskaa kun etova olo on vähän väliä ja mahaa nipistelee ja on semmoisia kuukautismaisia kipuja. Haalea viiva tuli 5 minuutin sisällä ja on se vieläkin siinä kun se puoli tuntia on mennyt. Ihmettelen vaan että ollako vai eikö olla, koska tämä on jo toinen testi joka näyttää haaleaa viiva. Edellisen testin tein viikkoa aikaisemmin. Osaatteko sanoa että olenko raskaana vai en......todella toivoisin että olen raskaana :)
 
No toi.. Paha sitä on täältä käsin sanoa, kun sitä testiä ei näe, mutta uskoisin että olet raskaana. Kannattaa tehdä uusi testi muutaman päivän päästä. Jos se testiviivo siihen kontrolliviivan viereen ilmestyy punertavana, se tarkoittaa raskautta. Mutta tosiaan tee uusi testi :) Tai käy labrassa testauttamassa verestä HCG määrä, siitä ainakin lääkäri osaa kertoa sinulle luotettavan tuloksen :)
 

Yhteistyössä