Pregcheck (puikko), roskishaamu. Apua?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miimimi

Vieras
Testiä ei toki saisi katsoa testiajan jälkeen, mutta nyt unohtui kunnolla katsoa ajoissa :/ 2min sisällä testissä ei näkynyt mtn, jäi sitten lojumaan vessaan jokuseksi tunniksi ja siihen oli ilmestynyt tämä?
Lapsiluku on täynnä, vahinko kävi ja otin jälkiehkäsyn, vko sen jälkeen tuli pieni tuhru mutta sitten ei muuta..
Kuukautisia ei ole edellisen pienokaisen jälkeen edes tullut (8kk), eli ei hajuakaan milloin tulisi alkaa.
Tuleeko näihin kuinka helposti roskishaamuja/viivanpaikkoja??
Testi avattu jotta kuva oli helpompi ottaa.

Tässä kuva:
image

Tulee noihin noita viivanpaikkoja kun kuivuvat, tuli paljon käytettyä yritysaikana... jos tuo viiva(hko) olis tullut testiajalla se saattas olla plussan alku, mutta kaksi tuntia testiajan jälkeen... kuivumisesta johtuva testiviiva aika varmasti.

Ja se kertoo paljon, että onko siinä väriä vai ei. Jos vähänkään on punertavaa (tai sinertävää, testistä riippuen) niin silloin luultavasti on plussahaamu. Jos taaas on väritön viiva niin on viivanpaikka vain

Hyvä tietää :) teen uuden testin vielä parin päivän jälkeen.
Vahingosta vasta 9pv mutta paniikki iski tuosta la tulleesta tuhrusta (aiemmista kolmesta ollut kiinnitysvuotoa samalla tavalla) :D

tässä vielä kuva testistä jossa kontrastia lisätty, huomasin ettei tuosta aiemmasta näin koneella juuri mitään näy, kännykällä näkyi jotain :D

http://aijaa.com/y0haVU

Väristä en osaa sanoa, onko siinä sitä. tosi haaleahan tuo on.

itse tein testin tuli viivat, kun epäilin laitoin äidin tekemään testin ei viivaa ;) halpoja testejä myydään sitten citymarketissa ei tarvi maksaa apteekista puolet enemmän , siis ihan puikko testejä sekä liuskatestejä. Jos roskishaamu testaisin uudestaa jokusen päivän päästä, koska hormoni mitä testit mittaa nousee jokusessa päivässä jo ihan kivast ja sit pitäs selkeempi viiva näkyä mikäli niin on.

No just ja just edes erottaa viivanpaikan tuosta ekasta kuvasta. Jälkimmäisessä en näe mitään viivaa. Jos sulla nyt kerran on vahinko käynyt ja je-pilleri otettu niin et sä kyllä raskaana ole, no worries

Olen aina ollut niin malttamaton testaaja että haamut on mulle tuttuja. Ja jokainen on pitänyt paikkansa. Kyllä mä nään tuossa eka kuvassakin haamun. Viivanpaikoista en edes tiedä.

..kiinnostaa tietää, että millainen ehkäisy teillä on käytössä? .. Jälkiehkäisyhän ei keskeytä Jo Alkanutta raskautta.. Eli jos hedelmöittyminen olisikin tapahtunut jo aiemmin, saattaisit olla raskaana.. Tai jos onkin alkanut vaikka vähän myöhemmin, mistä haalea haamu kertoo.. Meillä on pari lasta saanut alkunsa vaikka olen imettänyt, kuukautiset epäsäännölliset ja mies lauennut muualle kuin sisääni - ilmeisesti vekotin siis falskaa. Meillähän tämä ei ollut ongelma kun lapsia sai tulla - ehkä vähän isommalla ikäerolla toki.. Mutta siis keskeytetty yhdyntä Ei käy ehkäisystä :D..