Praktisk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Äiti oli kerran käyny iskän kanssa Ikeassa. Se näytti mulle ihan intona semmosii pöydän jalkojen alle laitettavia pekmikkeitä, miksikä niitä nyt sit sanotaan, tassuja, tai tiiätte kyllä.

Se sano, et eikö kiva juttu, me otettiin nyt näit muutama pussi, kun nää oli ilmasia. Mä olin et :o aijaa? joo kato, se selitti, niis luki gratis. mä kattoin niitä ja niissä luki, mitä muutakaan kuin praktisk. :) Myhäilytti.

Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Montako pakettia "ilmaisnäytteitä" ne oli ottanu?

Jotain 3. Ne on oikeesti tosi halpoja. En mä viitsinyt5 sanoa niille, kun tiedän, et äitillä ois menny yöunet ja se ois sit menny sinne maksamaan ne ihan nolona.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Jotain 3. Ne on oikeesti tosi halpoja. En mä viitsinyt5 sanoa niille, kun tiedän, et äitillä ois menny yöunet ja se ois sit menny sinne maksamaan ne ihan nolona.

Äitisihän saattaa ottaa ensikerralla käydessään vähän lisää ja tuoda sullekin muutaman paketin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Äitisihän saattaa ottaa ensikerralla käydessään vähän lisää ja tuoda sullekin muutaman paketin :D

Ei, kyl mä sen sanoin, et ne ei oo ilmasia ja et me ostettiin niitä samoja. :D

Yhteistyössä