ihmettelen kovasti
Oletkos ajatellut kauanko hoitajalla kestää pukea ne lapset joita kai on 4? Entä riisuminen? Sitten kun hoitaja pitäisi niitä lapsia pidempään siellä puistossa niin joku itkisi kun lasten päiväuniaika kärsii.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuohon lähipuistoon kävelevät sen 10 min ja siitä kauppaan 10 min ja kaupasta kotiin 2 min.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen kovasti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä, kotiäitinä eksyn usein vahingossa pphoitajien kanssa samaan puistoon ja satutaan juurikin samoihin aikoihin kauppaan, sillä aina käydään kaupassa joskus 11-12 välissä ja ne pph:t on siellä aina.Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen kovasti:Ihmettelen myös kovasti kenellä on niin paljon vapaa-aikaa, että pystyy näitä perhepäivähoitajia jatkuvasti kyttäämään ja niiden toimia tänne raportoimaan.
Ja silmätikuiksi he ovat tulleet ainakin minulle, sillä olen vakavissani ajatellut tehdä siitä toisesta akasta jonkun ilmoituksen. Moni muukin äiti-tuttavani on sitä päivitellyt kuinka he aina huutavat lapsille ja alle 2v:t ei saa puistossa edes nousta rattaista pois. Ja sekin puistoreissu kestää sen kokonaiset 30 min.
Kauankohan siltä hoitajalta lapsineen kestää kävellä sinne puistoon ja menevätkö siitä sitten kotiin vai mihin?
Ajattelin vain kun omien lasten pph ei voi ainakaan kuin joskus harvoin käydä puistossa kun lapset ryhmässä pieniä ja kävely puistoon vie niin kauan aikaa, ettei siellä juuri ehdi olemaan. Olen kuitenkin tyytyväinen, että hoitaja viitsii nähdä vaivaa ja joskus roudata ryhmän sinne puistoon.
Aina kuitenkin riittää ihmisiä joille mikään ei riitä!
Nää pph jutut on täällä niin rasittavan typerää valitusta. Onkohan kaikilla niiden hoitajien työstä valittavilla edes omia lapsia, jotta tietäisi mitä on arki ja rutiini lasten kanssa.