Pph, päiväkoti vai hoitaja kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Mites, olisiko jommankumman mahdollista tehdä osa-aikatyötä? Yksi vaihtoehto, meillä toimivaksi havaittu, on se että toinen vanhemmista (meillä minä ) tekee töitä vain sen verran kuin toisen työvuoroihin sopii että lapsi saa olla kotona. Ja välillä saa mennä mummolaan.

Ei ole mahdollista meidän aloilla, ikävä kyllä.

Mä ottaisin sen miehen siskon/siskon miehen :D kotiin, saisi pienenpi kasvaa vielä kotona hiukan isommaksi ennenkun menee vieraalle hoitoon. Ja mistäs sen tietää jos miehes työtilanne muuttuukin siihen mennessä vakaammaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä ottaisin sen miehen siskon/siskon miehen :D kotiin, saisi pienenpi kasvaa vielä kotona hiukan isommaksi ennenkun menee vieraalle hoitoon. Ja mistäs sen tietää jos miehes työtilanne muuttuukin siihen mennessä vakaammaksi.

Noin me taidetaan tehdä, ei nimittäin taida olla paljon valinnanvaraakaan meillä päin noissa hoitopaikoissa...

Minä hakisin pph:lle paikkaa,saisivat lapset olla samassa paikassa hoidossa.Meillä menivät lapset yhdessä pph:lle kun olivat 1v7kk ja 3v7kk,ovat pärjänneet (myös pikkumies) loistavasti siellä ja uskoisin,että sillä että ovat yhdessä on suuri merkitys asialla.

Yhteistyössä