Pph, Missä lapset nukkuvat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselläni 3 hoitolasta joista yksi nukkuu meidän sängyllä,yksi koululaisen sängyllä ja yksi lattialla patjalla.
Yleensä varmasti nukkumiset hoidetaan juuri patjoilla tai omilla sängyillä päiväpeiton päällä.Tai jos pienistä kyse matkasängyssä tai vaunuissa.
Hyvää hoidon aloittamista :)

Meidän pph:n lapset nukkuvat pph:n omassa sängyssä peittojen alla pikkuhousuisillaan... Olen kyllä vähän ihmetellyt, mutta muuten on hyvä hoitaja, joten en viitsi kysellä. Hyvin nukkuvat kuitenkin :)

Mulla on sellainen sänkylaatikko joka vedetään päiväksi esiin. Lisäksi tavallinen sänky.

Mutta ap, matkasänky tms. kuulu hoitajan hankintoihin (tai siis kunnan), eli sun ei tarvi ostaa sellaista itse. Vaunuissa jos haluaisi nukutettavan, niin ne pitää viedä omat yleensä.

Meillä pph:lla on kaksi lastensänkyä ja kaksi matkasänkyä, joissa lapset nukkuvat ikänsä mukaan, lapsilla on oma nukkumahuone. Voi olla luksusta, mutta ei voi valittaa ;)

Minulla yksi nukku koululaisen sängyssä, kolme pikkupatjoilla ja jos vauva niin se sitten matkasängyssä.
Yksityisen on ostettava matkasängyt itse ja monella tutullani ei ole varaa ostella näillä palkoilla sellaisia, niin silloin nukkuvat lattialla patjoilla..

Mulla on hoitolapsilla omat sängyt, joissa nukkuvat. Ja tietysti kaikilla on henkilökohtaiset tyynyt, peitot ja petivaatteet.

Useinmiten lapset nukkuvat juuri patjoilla, retkisängyissä, perhepäivähoitajan omassa tai lasten sängyissä niin, että siihen päiväpeiton päälle pedataan omat petivaatteet.

Yhteistyössä