PPH:ksi ryhtymisestä haaveileva, Varsinas-suomi

Olen täällä paininut eri ajatuksien kanssa liittyen työhönpaluuseen, joka olisi minulla edessä tammikuussa, koska silloin päättyy vanhempainvapaa. Minulla on kaksi lasta, molemmat alle 2v.

Mieleeni tuli ajatus perhepäivähoitajaksi ryhtymisestä, mutta meidän kodissa ei välttämättä olisi tarpeeksi tilaa hoitolapsille. Sitten mietin vaihtoehtoa ryhmäperhepäivähoitamisesta, mutta tarvitsisin toimintaan mukaan, jonkun, kenen kanssa aloittaa homma. Tarkoituksena siis perustaa ykstyinen "ryhmis" jossakin vuokra-asunnossa/toimitilassa. Ja tietenkin omat lapset saisivat olla ryhmiksessä mukana.

Jos täältä löytyy joku, jolla olisi samanlaisia ajatuksia, niin ottakaa yhteyttä! Päivähoitopaikkoja tarvitaan varmasti lisää. Olen kiinnostunut kuulemaan myös kaikkea asiaan liittyvää infoa, jos jollain sellaista on mm. edullisista vuokra-asunnoista, yrityksen perustamisen vaiheista, vakuutuksista ym. Jonkun verran oon ottanut asioista jo selvää, mutta koskaan ei voi tietää liikaa! Ja tietenkin kerron lisää suunnitelmasta sitten yksityisesti.

Laittakaa YV:tä!! :)

Yhteistyössä