PPh kaverina facebookissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Ei mikään hyvä idea ollu tytön hoitajaa kaveriksi, mut itseppähän pyysi. Tänää tyttö sairas ja me kotona, luin tos aamulla facesta ku hoitaja oli kirjottanu et onneksi jo keskiviikko. EI oikein kivalta tunnu lukea tollasta. Onneksi tyttö enää tän ja ens viikon tuolla hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
ööööööö.... miksi pph ei saa odottaa viikonloppua kuten monet monet muutkin työssäkäyvät?

tottakai saa, mut tulee kieltämättä olo et ei pidä työstään ku jo keskiviikkona odottaa viikonloppua! No ehkä ymmärsin väärin tekstin!

niin, kyllähän pph:lla on oikeus olla fb:ssä, mutta oliko pph nyt sattumalta työajalla fb:ssä? miltä tuntuisi jos oman lapsesi hoitaja seikkailisi työajallaan netissä - kuka oikeastaan valvoo niitä lapsia silloin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ööööööö.... miksi pph ei saa odottaa viikonloppua kuten monet monet muutkin työssäkäyvät?

tottakai saa, mut tulee kieltämättä olo et ei pidä työstään ku jo keskiviikkona odottaa viikonloppua! No ehkä ymmärsin väärin tekstin!

Mä hoidan vanhuksia, ja pidän kovasti työstäni mutta kukapa ei vapaata oottais :)

Käsittämätöntä millaisia pyhimyksiä perhepäivähoitajien pitäisi olla. He tekevät lastenhoitoa työkseen, ja kaikilla meistä on töissä hyviä ja huonoja päiviä. Jos hällä on ollut rankka päivä tänään, niin miksi ei saisi odottaa viikonloppua?

On ihan eri asia se miten käyttäytyy lapsia kohtaan ja se odottaako jo viikonloppua. Minä en odota, mutta taidankin olla paska äiti kun teen mieluummin töitä enkä hoida omia lapsiani 24/7.

Mulla alkaa työt vajaan kolmen viikon päästä. Itse ajattelen, että onneksi on vasta keskiviikko. Mun mielestä toi on ihan normaali ajatustapa tuolla perhepäivähoitajallasi. Eihän se nyt sitä tarkoita, että hoitaisi lapsia huonosti. Jokainen työssäkäyvä odottaa varmasti niitä vapaapäiviä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin, kyllähän pph:lla on oikeus olla fb:ssä, mutta oliko pph nyt sattumalta työajalla fb:ssä? miltä tuntuisi jos oman lapsesi hoitaja seikkailisi työajallaan netissä - kuka oikeastaan valvoo niitä lapsia silloin?

Kuka valvoo lapsia kun pph laittaa ruokaa tai käy kakalla? Samalla tavalla kuin sinäkin kotona lastenhoidon lomassa teet asioita, näin tekee myös pph. Enkä näe siinä mitään väärää. Eri asia päiväkodissa jossa voivat taukojensa kanssa vuorotella.

Voi hellantuuteli! Eikö pph saa iloita tulevasta viikonlopusta :o

Olen minäkin kuullut, että pph:t ei saa käydä esim. lähikuppilassa, koska siellä SAATTAA olla hoitolasten vanhempia :D

Voi hellantuuteli! Eikö pph saa iloita tulevasta viikonlopusta :o

Olen minäkin kuullut, että pph:t ei saa käydä esim. lähikuppilassa, koska siellä SAATTAA olla hoitolasten vanhempia :D

OK OK! Ylireagoin taas! Hoitaja kiva muuten, eikä valittamista mistään! Jäi vaan vaivaamaan tuo asia. Ja tämä hoitaja monestikkin päivällä facessa ku lapset päikkäreillä, eikä se asia vaivaa mua ollenkaan.

Ei pph:jilla saa olla omaa elämää..:D Auta armias, jos joku pph kaupan kassalla jonottaakin 2 siideritölkin kanssa, ja ARKI-ILTANA...Nyt Nico-Petterit kiireen vilkkaa päiväkotiin tai kotihoitoon..Voi elämä..:D

Ups! Hänellähän saattaa olla jopa kivoja suunnitelmia viikonlopulle ja senkin takia ei malttais odottaa viikon kulumista. Ja tosiaan, p*ska päivä voi osua myös pph:n kohdalle. Ihmeellistä miten perhepäivähoitajien ja päiväkodintätienkin pitäis olla täysiä pyhimyksiä 24/7. Ihmisiä nekin on.

Kuka valvoo lapsia kun pph laittaa ruokaa tai käy kakalla? Samalla tavalla kuin sinäkin kotona lastenhoidon lomassa teet asioita, näin tekee myös pph. Enkä näe siinä mitään väärää. Eri asia päiväkodissa jossa voivat taukojensa kanssa vuorotella.

mun kaveri on pph ja kyllä se käy fb:ssä puolen päivän jälk ku hoitolapset on päiväunilla. Mun mielestä ei oo mitään väärää jos käyttää kyseisen vapaahetken kuten haluaa. Eihän pph:lla ole muita vapaahetkiä työssään kuin se, kun lapset nukkuu, ja silloinkaan ei sitä koko aikaa voi vain lorvailla.