PP3..

TMO
Tästä se taas lähtee... muutaman välivuoden jälkeen tehtiin pe ensimmäisen IVF:n ensimmäinen PAS.. yksi siirrettiin, "valioyksilö", sanoi lääkäri. Jotenkin ei vaan jaksa uskoa, että se tarttuisi, saati jaksaisi loppuun asti..: / Lauantaina aloitin tukihoitona luget, seurauksena pahoinvointi, vatsakivut ja turvotus.. pahoinvointi tuntuu olevan kokopäiväistä.. lisäksi selkä ollut lauantaista asti todella kipeä, liikkuminen hankalaa.. ja ajatukset ei pysy kasassa..

Normikierron mukaan pitäs vkl alkaa vuoto, luget ilmeisesti pitää sen poissa? Miten malttaisi olla testaamatta su? :whistle:

Onkos muita piinailikoita linjoilla?

No, jospa tämä tästä :) Tuntuu vaan niin pitkältä nämä piinaavat päivät..;)
 
TMO
PP4 ajatuksia... olipa erikoinen päivä eilen! Olen normaalioloissa tunteiltani erittäin tasainen (lukuunottamatta päivää ennen vuotoa, jolloin olen kuin p***lle ammuttu karhu ;) ) mutta eilen mentiin murhanhimoisesta raivosta hysteeriseen itkuun! :D Liekö nämä luget aiheuttaa mielialaan mitään, mahtaa olla henkinen paine taas kovan puoleinen.. :/ Järki sanoo, että ei meille vaan ole tarkoitettu lasta, taka-alalta kuitenkin aina pieni toivo pilkistää..pettymys on sitten sitä kovempi, kun vuoto taas alkaa..
Muuten on olo kuten eilen: alavatsaan sattuu (kuten ennen kuukautisia), alaselkään sattuu, hieman etoo koko ajan.. näillä siis mennään :)

Katsellaanpa, miltä huomenna tuntuu :)
 
TMO
PP 5 käynnistyy. Kuumaa aaltoa pukkas aamusta, onneksi en ollut vielä ehtinyt käydä suihkussa ;D tuli nimittäin ihan reilu hiki pintaan koko kropasta :) (vajaa puoli tuntia lugeista) Vatsassa on edelleen kipuja, mutta ovat vaihtaneet paikka :confused: aiemmin olivat vasemmalla (josta ovulaatiokin tässä kierrossa tapahtui), nyt oikealla (jonne päin kohtu on kallellaan) On semmoista "sykkivää viiltelyä", ja melko jatkuvaa.. mitä lie merkitsee, aika näyttää.. menkkatuntemukset on kuitenkin väistyneet tällä hetkellä. Tosin nesteen kertymisen tunne alavatsalla, joka liittyy kyllä menkkoihin.. Normikierron mukaan kp 25/26-28, ovulaation perusteella lääkäri tosin totesi, että tästä kierrosta tulee 30 pv.
Lugekuuri jatkuu 16.7. asti, mikäli vuoto ei ala. Silloin ohjeistettiin myös tekemään testi. Milläs pirulla sitä malttaisi sinne asti?!?!?:D Mullekaikkihetitännenyt! ;)
On tämä vain piinaavaa! :) Onneksi voi tänne purkaa ajatuksensa :)

Tällaisia ajatuksia tänä aamuna.
 
TMO
Ja kuudes päivä käyntiin. Jokseenkin olen nyt varma, että uusiksi tämä menee.. en tiedä miksi, mutta näin vain on: / Pahoinvointia on edelleen, mutta kaipa siihen alkaa turtumaan..vain semmoista jatkuvaa "pala kurkussa", ei varsinaisesti ole tarvetta puklia. Jos jottain poistiivista täytyy tästä pahoinvoinnista etsiä, niin puntarissa kiloluku pienenee melkosta tahtia. Eikä se haittaa, on tässä muutama kilo vielä varaakin ;)
Kohdussa edelleen satunnaisesti viiltelee, tai sitten mulla vaan päässä viiraa :LOL: Jos näissä hommissa ei tule vainnoharhaiseksi, niin ei missään :D
Mies totesi PP3 hysteerisen itkuni jälkeen, että jos lasta ei tule, niin ei me sille mitään voida. Pitää keskittyä sitten johonkin muuhun. Totesin seuraavana päivänä autossa, kun karavaanarin perässä kyttyyteltiin, että jos meille ei kerta lasta tule, niin sitten aletaan karavaanareiksi, kun pitää keskittyä johonkin muuhun! :) Katoin eilen tv:stä Karavaanarit ja totesin miehelle, että tän on pakko onnistua! :LOL: Meistä ei kyllä siihen hommaan ole, kummastakaan! :)
No, pakkasessa on vielä 3x2 kpl alkioita. Ainakin tämä eka satsi selvisi sulatuksesta, toivotaan, että vielä kolmeen siirtoon päästään.. Toki IVF-kierroksia on edelleen julkiselle kaksi olemassa. toivotaan, että niihin ei tarvitse mennä.
Muisti on kyllä koetuksella ollut viime päivinä. En tiedä, mistä johtuu..en tahdo muistaa muutaman minuutin takaisia tapahtumia. Esimerkiksi eilen en viisi minuuttia tiskikoneen päällelaitosta muistanut, miten olen sen päälle laittanut:confused: Muista laittaneeni pesuaineen, loppu on ihan arvuuttelun varassa : / Muitakin tilanteita on viime päivinä ollut.. jospa se muistikin palailee pätkittäin, kun saadaan tämä kierto loppuun hoidettua:)
Yksinäistä hommaa tämä on, piinailu.. ja masentavaa, kun on varma, että parin viikon pahoinvoinnin ja muun oireilun jälkeen edessä on vaan entistä rajumpi pudostus ja viikon kärvistely vuodon kanssa :( Ei ole tänään yhtään positiivisuutta mukana :|
 
TMO
Huomenta vaan :) Parin tunnin päästä on siirrosta viikko vierähtänyt.. Pahoinvointia on edelleen, ja tuosta aamuisesta hikiryntäyksestä on tullut jokapäiväinen ilmiö: / Eilen iltapäivällä oli rinnoissa tunne, että joku tulikuumalla hiilihangolla härppii sisältä päin.. ei muodostunut jatkuvaksi tunteeksi, joten eiköhän sen kestä :) Olis kai se jottain, kun pääsis tästä hormoonien "nauttimisesta", kun aiheuttavat jos jonkinmoista menoa kropassa : / No, kp 27/26-28 on menossa, jos vuoto ei ala lugejen läpi, en varmaan malta olla testaamatta alkuviikosta :whistle: Jotenkin vaan tämän pahan olon ja muut kestäis paremmin, kun sille olis parempi syy :) Kai jottain tulosta vois ens viikon alussa odottaa näkeväksi, jos masuasukki on tarttunut mukaan...?
On ollut melko turha viikko työnteolle:D enpä voi mennä kehuskelemaan aikaansaannoksilla :ashamed: Ajatukset ei kyllä pysy kahta minuuttia kauempaa aiheessa...

No, pitänee yrittää jollekin tässä alkaa.. Olisi mukava kuulla ajatuksia muiltakin piinailijoilta. Jonkin verran olen noita toisia ketjuja lueskellut, mutta ovat jo niin pitkiä ja monta kirjoittajaa, että en tahdo päästä enää perille kuka, mitä, missä ja milloin :D
Aurinkoista hellepäivää kaikille! :)
 
TMO
PP10.. viikonlopun ollut nettipimennossa.. Pe-la välisenä yönä en nukkunut kovin hyvin (olimme poissa kotoa) ja heräilin usein. Neljän maissa heräsin siihen kovin tuttuun tunteeseen. 110% varmuus siitä, että nyt alkaa vuoto. Siis ei mitään epäilystä. Saman tunteen kokenut elämässä yli 250 kertaa, joten kai sen tunteen tiedän. Mutta kas kummaa! (Jonkun olisi pitänyt saada ilmeeni kuvattua, melekonen Kodak-moment!!:LOL:) Ei merkkiäkään kuukautisista! Hämilläni jatkoin elämääni, eikä lauantaina juuri mainittavia oireita ollut mihinkään suuntaan.
Sunnuntaina olo oli myös ihan ok. Ainoa mieleen jäänyt asia oli elohiiri kohdun seutuvilla :) On toistunut myös tänään. Ei kestä kovin kauaa, eikä toistu usein, mutta parina päivänä siis on ollut. Ihan uusi tunne minulle :)

Nyt siis kp 30/26-28. Lääkäri ultrassa veikkaili, että 30 pv kierto tästä tulee. Pitänee kiertää apteekit kaukaa :D Testihän on vasta tämän viikon lauantaina. kun luget loppuu :)

Yksi merkille pantava asia on kyllä kasvojen iho. Aina ennen vuodon alkamista kasvoihin tulee vähintään yksi mehevä finni..nyt kasvojen alueella ei tunnu kerrassaan mitään edes orastavaa alkua..:confused:
Se, mitä siitä ainokaisesta plussasta (KU 2001) muistan, oli se, että kasvoissa ei ollut yhtään finniä (ja ihmelttelin sitä kovin). Ainut, mitä mies siitä muistaa, on että olin kuulemma kovin halukkaalla päällä koko ajan:LOL: Ei malta odottaa uutta raskautta :LOL:

No, muutama päivä jäljellä. Jaksaa, jaksaa! :D:D
 
TMO
Kyllä mä oon ty-hy-mä! :LOL: Sinnillä pääsin tänään apteekin ohi ostamatta raskaustestiä, mutta enpä sitten voinut pitää näppejä erossa ovulaatiotesteistä, mitä jäi yli oviksen bongailusta. Jostain luin, että voi näyttää raskauden..
Komee hymynaamahan siihen tuli.. tämähän se sitten helepotti :LOL:
Voi jestas tätä ihmisen mieltä!!:D
 
TMO
PP11 aamu alkaa taas selkäkivulla: / siis en käsitä.. kävin pe hierojallakin, ja sai selän auki, eikä se vaivannut vkl.. eilen taas alkoi orastamaan, ja nyt tuntuu pahalta taas istua.. :kieh: ***kele!
En tiedä, pitäskö se päästää itsensä piinasta ja hakee se testi.. saispa sen negan sitten alta pois:| Kun ei tässä keskittymiskyky näytä juuri muuhun riittävän, kun kaiken maailman tuntemusten tarkkailuun :headwall: Vaan vaikka se nega nyt tulis, niin pitää kai se sitten la varmistaa kuitenkin, niin mitäpä siitä iloa tänään sitten olis... aaarrgggh! Snap, crackle, pop käy kohta päässä!!!:LOL:
Voe ihimisen käsi sanon ma! :D
Väsyttää...|O
 
Onnea :flower: Aina niin jotenkin jännittää lukea näitä viesteja et kuin käy. sitä toivoo aina niin että hyvin :hug:

Itse totesin himpun yli vuosi sitten piinaillessa, et noihin tuntemuksiin ei voi luottaa ollekaan. Niistä ei kertakaikkiaan voi tietää yhtikäs mitään.
Onnea vielä kerran

Jee karavaanariksi tein ei tarvitse nyt sit ryhtyä :whistle:
 
TMO
Kiitos kaikille onnitteluista:) Matka on vielä pitkä, ennen kuin huokaista uskaltaa. Tiedänpä nyt kaikesta huolimatta, että mahdollista se kuitenkin on :) Meinannut jo kymmenen vuoden aikana usko loppua, kun ei niin mitään merkkiäkään:|
Nyt hymyilyttää:) Toivottavasti tunne kestää pitkään vielä :)

Kyllä se karavaanarius olis sela ollut liian kova rangaistus, ehkä suuremmat voimat siihen hätähuuton nyt vastasi:D
 
Onnea onnea!! :hug: :flower: Sun piinailuita lukiessa mä jotenkin niiin veikkasin, et nyt onnistaa! Kuulosti jotenkin erittäin hyvältä, vaikken ite oo ikinä moisia hoitoja läpikäynytkään. :) Toivottavasti kaikki menis hyvin loppuun asti ja keväällä köllöttelis pikku vauveli onnellisten vanhempien hellässä huomassa. =)
 
  • Tykkää
Reactions: TMO
TMO
On kait tämä hommaa :) Eilen tähän aikaan epätoivoinen, tänään epäuskoinen ;) Olisko tosiaan niin, että pp:t vaihtuu rv:ksi ? :O En ole vielä oikein sisäistänyt asiaa... En saanut ketään eilen oys:sta kiinni, joten ei tunnu niin "viralliselta" kai siksikään ;)

Ristus, ku on kylymääh! :)
 
TMO
Ohhoh! :O Yli viikko viimeisestä kirjoituksesta kulunut! Mihin se aika rientää!?:) Voisinpa sanoa, että pitkä on ollut viimeinen viikko, ja luultavammin seuraava on vielä pidempi :D 1.8 on siis eka ultra (jotain 6+6..?) Viimeisen viikon tuntemukset...? Eipä juuri mitään:confused: Hiukan on tissit kippeet välillä :) Luget loppuneet viime lauantaina, enkä voi kyllä väittää, että sen jälkeen olisi ollut mitenkään "raskas" olo! Ei pahointivointia tai mitään sellaista.. herään vain joka yö noin klo 4:20? Liekö aurinko nousee silloin tai jotain, kun aina samaan aikaan. Toki uni tulee pian takaisin, vaikka kävisin ylhäälläkin silloin.. Selkä on ollut kipeä kohta kolme viikkoa (siis tuskin tästä johtuvaa) :| Ei kiva, kun ei pysty oikein istumaan, seisomaan, kävelemään tai makaamaan...: / Tämän viikon olen ollut sitten saikulla..toisaalta ihan hyvä niin, sillä työnteosta ei oikein tule mitään, kun ajatukset pyöriin navan alapuolella :LOL: monella mahdollisella eri tavalla :LOL: Eli mies ainakin sai mitä tilasi :LOL:
Leukaan on tullut mojovia paukamia, joten en montaa päivää ehtiny nauttia finnivapaasta : / Ja tietäähän sen, ensimmäinen ajatus oli, että tässä se sitten oli.. mutta pessimistihän ei pety?;):whistle: Onneksi tietääkseni viikonlopun aikana ei pääse mihinkään ultraamaan. Voitte uskoa, että tiukassa on ollut pysyä ultrista kaukana!! Kai mä vielä viikon kestän!?!?

"If I had You, that would be the only thing I ever need,
If I had You, then money, fame and fortune never could compete.."

Kertsi soi päässä aamua iltaa. Kai mä kohta sekoon omiin ajatuksiini:LOL::rolleyes:
 
TMO
Pitkästä aikaa täällä! 21+2 taitaa olla viikot nyt :) Huomenna on aamulla rakenneultra! Aika rientää! :) Kaikki on sujunut jotakuinkin hyvin, ei ole ollut suurempia pahoinvointejakaan. Väsymystä oli aikansa, mutta sekin väistyi muutama viikko sitten. Nyt tuntuu, että "hyvänolonhuippu" on ylitetty, sillä lantiossa alkaa olla kipuja ja väsymyskin tekee paluuta. Mutta ei haittaa! :) On varmasti sen arvoista! :)

Liikkeitä on tuntunut jo jonkin aikaa, nykyään jo päivittäin ja ilman sen kummempaa keskittymistä asiaan. :) Siellä se möyryää :) Huomenna taas nähdään :)

Alkaa pikkuhiljaa oikeasti menemään jakeluun mullakin, että meille tulee vauva! :D On ollut vaikeuksia sisäistää asia, mutta kyllä tuo kasvava maha ja liikkeet saa jo uskomaan! :D

Mutta voimia kaikille hoitoihin! Kymmenen vuotta tätä meille odotettiin, joten kaikki on mahdollista! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mulletoi

Yhteistyössä