Pp 14 ja Hcg 37. Onko vielä toivoa?

Tänään siis menossa pp 14 ja veritestissä Hcg oli vain 37. Kontrolliin käskettiin mennä torstaina. Menossa siis toinen ICSI ja yhden alkion tuoresiirto. Olin puhelimessa niin hämmentynyt etten tajunnut edes kysyä mitä noin alhainen arvo voi tarkoittaa. Hoitajan mukaan voidaan tästä vielä lähteä kumpaankin suuntaan.

Onko kellään muulla ollut vastaavaa ja miten se on siitä lähtenyt etenemään?
Äitini kertoi juuri etten minäkään aikanaan ole näkynyt verikokeessa ennenkuin kuukautiset oli kunnolla myöhässä mutta ei taida 34 vuoden takainen info oikein käydä vertailukohdaksi. :/
 
En valitettavasti osaa auttaa, mutta omalla kohdallani viime plussasta pp12 oli hcg 100..(meni kuitenkin kesken rv11), aikasemmista en ole veikokeissa käynytkään..

Mutta toivoahan on niin kauan kunnes toisin todistetaan! Tsemppiä!!
 
Mulle sanottiin naikkarilla, että mikäli hcg on yli 50 niin raskaus katsotaan alkaneeksi...mulla toka raskaus meni kesken ja hcg oli muistaakseni 48. Menin viikon päästä uudelleen testiin ja se oli noussu(arvoa en muista) mut kumminkin selvästi viitearvojen alapuolella. Siitä vielä viikko ja ultrassa ei näkyny mitään...Kaavintaan...Kaikkeahan voi tapahtua vielä, mutta tsemppiä sulle :hug:
 
Mulle on tehty 4 alkionsiirtoa ja niistä kolmesta olen saanut HCG:n nousemaan mutta loppujen lopuksi ilmeisesti vain 1 näistä on ollut oikea raskaus.

Eli 1.siirrosta HCG oli pp12 57,4 ja siitä viikko eteenpäin niin alkoi kuukautiset ja tämä määritettiin eka keskenmenoksi mutta myöhemmin biokemialliseksi raskaudeksi
2.siirto oli puhdas nega
3.siirto HCG oli pp12 284 ja tämä oli se ainut oikea raskaus syke nähtiin rv 7 ja rv 9 mutta rv 11 meni kesken
4.siirto HCG oli pp12 36 ja silloin haluttiin viikon päästä uusi verikoe ja viikonpäästä eli pp19 HCG oli 12 ja tämä "raskaus" määritettiin kanssa biokemialliseksi raskaudeksi. Mulle selitettiin että tuo biokemiallinen raskaus tarkoittaa sitä että alkio on hipaissu kohdunseinää ja siksi hcg nousee mutta oikea raskaus se ei ole.

Toivottavasti tästä olisi jotakin apua.Voihan sinun tapauksessasi olla niin että alkio olisi kiinnittynyt myöhään ja siksi hcg on vielä matala. Tsemppiä huomiselle! :hug:
 
Tein ihan tavan pissatestin ja sunnuntain haamuviiva oli vahvistunut selvästi. Ei se vieläkään ole yhtä vahva kuin kontrolliviiva mutta ihan selkeästi nähtävissä.

Huomenna verikoe joten sitten varmaan ollaan oikeesti viisaampia.
 
Toivon sinulle parasta, Siisami. Lääkärini soitti tänään siitä eilisestä arvostani (58) ja totesi hyvin suoraan, että toki ihmeitä tapahtuu, mutta liian alhainen tuo arvoni on. Itse menen kontrollitestiin perjantaina, mutta en omalla kohdallani jaksa uskoa enää yhtään. Rintojen arkuus on kadonnut, ja vaikka testi näyttää yhä selvästi positiivista, on viivan vahvuus pysynyt jo muutaman päivän samanlaisena, eikä ole yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Vuotoa ei enää ole, mutta tänään pientä alavatsakipua on alkanut tuntua - aivan samanlaista kuin aina ennen kuukautisia.

Voimia, ja toivon sydämestäni, että sinulle kävisi kuitenkin hyvin.
 
Toivottavasti ymmärrät, etten toivoasi latistaakseni kertonut omasta tilanteestani. Kuitenkin muiden kokemuksien perusteella toivoo saavansa realistista tietoa, eikä turhaa toivoa. Mutta kuten lääkärinikin sanoi, toisinaan kuulee ihmeistä.

Minulla itkua on riittänyt koko päiväksi. Tuntuu ihan kamalalta, että olen kyllä yhä raskaana, mutta mikäli lääkäriin ja viitearvoihin on uskomista, ei tämä tule pitkälle jatkumaan.
 
Tänään veritestissä hCG 143 ja nyt pp 17. Hoitajan mukaan olen raskaana mutta tänään alkoi pieni verinen vuoto eli jatketaan piinailua.

Tää piinailua on kyllä todella hermoja raastavaa. Järki sanois ettei saa turhia toivoa mutta kuitenkin pikkaisen elättelee. Täällä näyttäisi asiat hieman paremmilta mutta vielä en kyllä uskalla huokaista.
 
Minulla nyt siis pp 15 (tai rv 4+3), mutta koko yön tuntunut lievää jomotusta alavatsalla, ei vielä vuotoa. Viimeisin selkeä plussa kotitestillä eilen, mutta ei taida hyvältä näyttää. Töistä päästyäni, eli kohta, menen vielä toiseen veritestiin. Onko oikeasti kenelläkään raskaus jatkunut onnellisesti, jos jo jomottavaa kipuakin?
 
Täytyy vielä käydä täällä kertomassa, että raskaus meni kesken 5+1 viikoilla.

Aiemmin kun etsin hakutoiminnolla aiheesta tietoa niin jäi ärsyttämään ketjut missä lopputulos ei ikinä selvinnyt niin ajttelin itse sitten kertoa kävi miten kävi :/
 
:hug: Hali Siisamille!
Sen minä ainakin opin aikaisesta keskenmenostani ettei kannata tehdä niitä pissatestejä koko ajan koska hormonia kuitenkin on vielä kauan elimistössä ja ne testithän on todella herkkiä joten ne näyttää kauan plussaa vaikka se ei enää pitäisi paikkaansa. Veritesti antaa selkeämmän tuloksen.
Voimia kaikille! Eiköhän me vielä saada se oma tuhiseva nyytti :heart:
 

Yhteistyössä