pp 10 ja testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Onko liian aikaista testata pp 10 päivänä? Tai mitäpä tuota kysymään noin, sillä testasin apteekin omalla testillä ja näytti negaa.

Onko kellekkään käynyt niin että myöhäisemmässä vaiheessa se olisi viellä iloksi muuttunut ja tullut se plussa sieltä siltiki?

Olet kyllä hätäillyt liikaa testin tekemisessä. Mulla on pp8 menossa ja ajattelin kokeilla ehkä viikonloppuna mutta katsotaan nyt kuin hermo pitää josko jaksaisi odottaa keskiviikkoon saakka. Varmasti vielä voit saada kaksi viivaa testiin kunhan jaksat odottaa pp 14 asti, silloin pitäisi näkyä. Tiedän tunteen siitä kuinka turhauttavaa on odottaa kaikki nämä pitkät piinapäivät ohi... Jaksamisia!

mullakin on pp 10 menossa ja haluttaisi testata, mutta pakko on odotella.....
muuten menee rahaa hukkaan vaan testeihin, kyllä se plussa voi vielä paukahtaa sullekkin tässä muutaman päivän päästä =)

:ashamed: pakko tunnustaa. Testasin pp11 ja miinusta näytti. Olin aivan masentunut ja mies lohdutti. Testinä oli se minkä olin AVAlta saanut. Muutaman päivän päästä alkoi ihme kuvotus ja ostin toisen testin - yllätys, yllätys ++++. Mies oli tietysti iloinen, mutta ei ymmärtänyt miksi ihmeessä olin tehnyt testin liian aikaisin ja pyöriskelin sängyssä toimintakyvyttömänä pettymyksestä.

Meillä klinikalla (IVF:ssä) testauspäivä on pp12 ja kotona testasin pp10 haalean mutta aivan selkeän toisen viivan.En tiedä onko se siis yhtään liian aikaista testata.Itseni kohdalla ei ollut.

Toki voi tulla virheellinen tulos jos alkio on kiinnittynyt myöhemmin ja HCG taso ei ole vielä tarpeeksi korkea.

:hug: sinulle toivottavasti se muuttuu plussaksi!

Kiitos ihanista vastauksista. Toivottavasti se viellä muuttuu plussaksi!!!!
Jos menkkoja ei ala ennen pp14:sta sitte testaan uudelleen.
Mikä testi teidän mielestä on luotettavin, mitä mieltä olette tuosta apteekin omasta testistä?

Voisiko olla osasyynä nega tulokseen kun tein testin niin pissa ei ollut rakossa kerennyt olla tuntiakaan.

Oletteko tehneet sen aina aamun eka pissasta.

Kiitos etukäteen jo vastauksista:

Eikö sinua opastettu testaamaan n. pp 14 tienoilla? Tuo pp 10 on sinänsä aikainen ja jos menee testaamaan, täytyy varautua siihen, että testit eivät todellakaan vielä plussaa näytä, vaikka hedelmöitys olisikin tapahtunut.. Ennemmin hätäilisin vasta sen jälkeen, jos ei vielä pp 20 tienoilla ole plussaa näkynyt (johon mennessä olettaisin kyllä tätinkin jo tulevan).

Moi,

Mulla menossa pp8 ja testauspäivä on pp12 eli maanantaina!
Aion kyllä testaa itse vkoloppuna viim. sunnuntaina :whistle:
Ei ole muuten mitenkään ennenkuulumatonta, että pp10 näyttäisi jo plussaa.

Tsemppiä ja paljon plussia :heart:

Hei!

Itse olen ainakin niin hirveä hermoilija, että aloitin myös testaamisen jo pp9, vaikka selkeät ohjeet klinikalta oli että pp14 saa testata :ashamed: Mulle tuli plussa jo tuolloin, haalea haamu mutta plussa kuitenkin.

Verikokeessa pp14 HCG oli tosi korkea, ihan siellä normaalin ylärajoilla. Saattoi olla alkanut kaksosraskaus (yksi tuli :heart: ja alkuraskaudessa jonkin verran vuotoa). Eli riippuu tuosta Hcgn määrästä, minä päivänä sulla näyttää kotitesti plussaa. Siinähän on ihan hirveästi yksilöllisiä vaihteluita ja joillakin ei välttämättä näytä kotitesti plussaa vielä pp14 vaikka olisi raskaana. Eli älä vielä menetä toivoa.

Juu kyllä pietu opastettiin minua testaamaan pp14:sta päivän tienoilla
mut mulla meni kylläki laskut aluksi sekaisin, sillä laskin että viimeksikin olin testaillut pp 10:nen päivän tienoilla mut se oliki 12:sta silloinkin näytti se negaa. Muistelin vain et siirtopäivä kummassakin hoidossa oli maanantai mut eipä ollut ollutkaan.

Mutta en ole toivoani menettänyt tämä hoitojakso on muutenkin ollut erittäin vaikea. Piikitysaikaa piti pidentää pidentämistään folleja ei tahtonut syntyä millään ja kahta follia lähdettiin punktioimaan ja oliki lopulta seitsemän, siirtoon en uskonut pääseväni mutta saatiin kaksi nelisoluista melkein toppia(näin lääkäri kertoi) siirrettyä.

Ja uskon että nämä kyytiläiset pysyvät loppuun saakkaa kyydissä.
Oireet on ainakin ollut sellaisia hikoiluttaaa. välillä viluttaa,, lämpöä on aamulla, välillä ei tee ruokaa mieli. On myös kylläki välillä menkkaoireita..

Mutta plussatuulia meille kaikille piinailijoille!!!!!!

Yhteistyössä