Pöyristynyt Jani Toivola (vihreät) on taas järkyttynyt!:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauheaa:O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kataista ei ole tuomittu asiakirjaväärennöksestä, koska se juttu lakaistiin maton alle. Näin siis oikeusvaltiossa nimeltä Suomi. =)

Turkilmas vois ryömiä takaisin sinne kiven alle laukomasta idioottisuvaitsevaista jargoniaan. Kiitän jo etukäteen.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24215514:
Millä tavalla tämä sitten oikeuttaa Jani Toivolan haukkumisen? Hän on minun tietääkseni ollut itse hyvin varovainen siinä, mitä sanoo muista edustajista.

Teidän vihaama Päivi Räsänenkään ei koskaan laittaisi
sivuilleen mitään noin ala-arvoista ja ilkeää.

En sanonut että oikeuttaa Jani Toivolan haukkumisen. "vitsi" oli huono ja asiaton. Mutta kun mainitsit valehtelun viestissäsi, niin pisti vähän hymyilyttämään... Poliitikot kun tuntuvat tekevän sitä työkseen.

Mutta Toivolaa vastaan minulla ei ole mitään. Eikä myöskään Räsästä. (Mutta uskonto ei kuulu politiikkaan)

Mä oon varmaan kanssa herkkä, mutta mun mielestä toi siemennesteen paskomisen kuvaus on jollain tavalla niin alentava ja niin loukkaava ja niin nolaava, että itse en ainakaan ihan heti pystyis nousta asiassa johonkin yläpuolelle.

• Tykkää
Reactions: NipaNeutroni
Joo, vitsi oli huono, mutta Toivola itse olisi toiminut viisaammin kun ei olis taas huuli pyöreänä pöyristymässä, vaan olisi jättänyt vitsin omaan arvoonsa. Musta ainakin tuntuu että Toivolan ylireagointi vie huomion pois asiasta itsestään.

Mun on vaikea kuvitella, että esim. Haavisto olis nähny moisesta järkyttymisen vaivan, vitsihän ois periaatteessa voitu kohdistaa häneen vaihtamalla vaan yks sana toiseksi. Epäilen et Haavisto olis kokeneempana poliitikkona osannu sijoittaa vitsin kontekstiinsa (esim. ö-mappi) ja jatkanu elämäänsä.

Entäs ne vitsit, joita kerrotaan Perussuomalaisista, tai uskovaisista? Ne on ihan ok?

Jättäisitte tuollaiset omaan arvoonsa. Mitä enemmän niistä kouhkataan, sitä enemmän eräät saa vettä myllyynsä.

Tottakai vastaavat vitsit ovat vastenmielisiä, oli ne kenestä tahansa.

Mielestäni ei ole oikein olla hiljaa, eikä missään nimessä hyväksyvästi, kun kuulee tuollaista.

Ei, vaan yksi persu lisää joka päästää älyttömyyksiä suustaan. Naurettavaa yrittää väittää, että tämä olisi ensimmäinen ja ainutlaatuinen typeryys. Ei sieltä ole tainnut muuta tullakaan.

Perussuomalaisissa on valitettavan paljon näitä, joilla älyttömyyksiä tulee. Harmi sinänsä, sillä kaikella järkevälläkin menee uskottavuuspohja. Ihmiset eivät kiinnitä huomiota järkeviin ajatuksiin, vaan törttöilyyn :(

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24215578:
Mä oon varmaan kanssa herkkä, mutta mun mielestä toi siemennesteen paskomisen kuvaus on jollain tavalla niin alentava ja niin loukkaava ja niin nolaava, että itse en ainakaan ihan heti pystyis nousta asiassa johonkin yläpuolelle.

Sulla on varmaan kertoa kokemusperäinen jippo miten voi välttyä siemennesteen paskomiselta?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24215578:

Kyllä ne ruskean reiän ritarit vaan ulostavat sitä spermaa, mitä sitä tosiasioita kieltämään.

Pöntöllä vaan plörinä käy kun Aatami ulostaa Eeron antamia siemeniä viemärin syvyyksiin.

[QUOTE="vieras";24215631]Kyllä ne ruskean reiän ritarit vaan ulostavat sitä spermaa, mitä sitä tosiasioita kieltämään.

Pöntöllä vaan plörinä käy kun Aatami ulostaa Eeron antamia siemeniä viemärin syvyyksiin.[/QUOTE]

Kerrohan mitä sun vaaleanpunainen vaimo kusee seksin jälkeen.

[QUOTE="vieras";24215643]Sulla ei ilmeisesti ole älyä tajuamaan, että Pyysalo ja Toivola ovat samassa työpaikassa. Vai kerrotko omista työkavereistasi samanlaisia juttuja? Ai niin, mutta eiväthän nettitrollit käy töissä.[/QUOTE]

Vihreät julistivat viime vaalien alla persut vihollisiksi, epätoivotuiksi henkilöiksi sekä puolueeksi, ja nyt vihreät ml Toivola saavat maistaa sitä mitä ovat tilanneet ja hirvee itku: "Äiti toi haukkuu mua!!"

Toivottavasti sinä löydät joskus itsellesi työpaikan. :hug:

[QUOTE="vieras";24215692]Ehkä opit sitten, kunhan harrastat seksiä ensimmäisen kerran elämässäsi.[/QUOTE]

Koskahan sinä opit, että naisella on alapäässään kolme aukkoa :P

[QUOTE="vieras";24215631]Kyllä ne ruskean reiän ritarit vaan ulostavat sitä spermaa, mitä sitä tosiasioita kieltämään.

Pöntöllä vaan plörinä käy kun Aatami ulostaa Eeron antamia siemeniä viemärin syvyyksiin.[/QUOTE]
Entä sitten, vaikka niin olisikin? Se on silti ihan alatyylistä ja loukkaavaa kirjoitella semmoisia. Kyllähän ihmiset ihan ehtaa paskaakin kakkovat, eikä siitä kukaan kirjoittele tuollaisia juttuja. Eikä muutenkaan toisten ruumiintoiminnoista kuulu kirjoitella minkäänlaisia alentavia tarinoita.

• Tykkää
Reactions: säpäle
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24214591:
En kyllä osaa keksiä mitään järkevää syytä, miksi joku kirjoitteleisi facebookkiinsa jotain Toivolan väristä ja homoseksuaalisuudesta. Tai että minkä muka järkevän syyn takia. Kauheen kiva ois se vitsi nähdä. Mutta tietysti se on poistettu, että ihmiset ajattelis, että Jani Toivola on herkkänahkainen.

Ymmärrän, että lauot näitä juttuja täysin omien aatemaailmojesi pohjalta. Eiköhän se kuitekin ole ihan hyvänmaun mukaista olla julkaisematta mitään sellaista tekstiä, jossa vitsaillaan henkilön seks. suuntautumisesta ja ihoväristä - oikein nimen kanssa.

Kyllä minuakin loukkaisi, jos työkaverini vitsailisi yhtä henkilökohtaisista asioistani !facebookissa!

Yhteistyössä