Powerparkin kesänlopetus

iltatähtien äippä

Aktiivinen jäsen
06.06.2004
1 563
0
36
Sinne pitäs lähteä ilotulitusta jne.. kattomaan lasten kans onko kukaan muu pohjanmaalla asusteleva menossa ja löytänyt mistää aikatauluja koska ilotulitus mahtanee olla?
Onkohan vasta puolilta öin kun ei jaksain niin kauan olla.
 

Yhteistyössä