Powerpark oli uskomattoman hyvä paikka. Varmaan Suomen paras huvipuisto.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kannattaa käydä ja kokea. Niin viimeisteltyä, siistiä, kaunista ja toimivaa. Tämmöisen esteetikon silmää hiveli kyllä ja lapsetkin viihtyivät. (Sain noin miljoona mahtavaa ideaa omaan pihaan.)

Ensi kesänä uudestaan! Ja täytyy mainita myös huvipuiston leirintäalue, joka oli kyllä kiva paikka.
 
"vieras"
Jep, ehdottomasti kannattaa mennä. Erittäin siisti paikka. Silmäniloa (kukat jne) äidillekin =)
Ja ruoka ihan ok hintaista, ei ole kiskurihinnat. Pikku putiikit kivoja.

Suosittelen myös =)
 
Kävin viime kesänä eikä ollut minusta mitenkää erikoisen hyvä paikka, ruokapaikassa kallista ja hitonmoiset jonot, ruokaa sai odottaa tunnin. Ihan yhtä ahdasta ja likaista kun muissakin huvipuistoissa ja mä olin vähän pettynyt niihin laitteisiin... : /
 
"vieras"
Kävin viime kesänä eikä ollut minusta mitenkää erikoisen hyvä paikka, ruokapaikassa kallista ja hitonmoiset jonot, ruokaa sai odottaa tunnin. Ihan yhtä ahdasta ja likaista kun muissakin huvipuistoissa ja mä olin vähän pettynyt niihin laitteisiin... : /
No minä en ole siistinpää ja viimeistellynpää puistoa koskaan nähnyt. Ja me ollaan niissä kuljettu. Me saatiin heti edullinen pikaruoka, eikä jonoja ollut muuallakaan yhtään.
 
[QUOTE="vieras";24002948]No minä en ole siistinpää ja viimeistellynpää puistoa koskaan nähnyt. Ja me ollaan niissä kuljettu. Me saatiin heti edullinen pikaruoka, eikä jonoja ollut muuallakaan yhtään.[/QUOTE]

Mihinköhän aikaa te ootte siellä käyny?

Nimittäin mä kävin viime vuonna elokuussa ja jumankauta mitkä jonot siellä oli! :O Esim. vuoristorataan ei edes yritetty kun alhaalla joku laitteenkäyttäjä sanoi et sinne on puolentoista tunnin jono..

Vaunujen kanssa kiva puikkelehtia siellä kun joka paikka oli täynnä ja vanhemmat tyylikkäästi röökas vessojen ovien edessä jne jne..

Et mun kokemus on että ihan samanlainen muurahaispesä kun kaikki muutkin.
 
Vakkis
Me oltiin siellä just eilen :) Käydään täältä Oulusta siellä joka kesä ihan päiväseltään, matkaa vähän alle 300km suuntaansa. Nyt yövyttiin kyllä Härmän kuntokeskuksessa. Power park on aivan huippu paikka, ollaan tykätty kovasti. Todella siisti ja viihtyisä.
 
Vakkis
Lisään vielä että eilen ei ollut jonoja mihinkään laitteeseen. Vuoristorataankin pääsi parhaimmillaan suoraan. "Keulapaikkaa" joutui muutaman rundin odottamaan. Varmaan heinä-elokuussa jonoja on enemmän niinkuin missä tahansa huvipuistossa.
 
"vieras"
Mihinköhän aikaa te ootte siellä käyny?

Nimittäin mä kävin viime vuonna elokuussa ja jumankauta mitkä jonot siellä oli! :O Esim. vuoristorataan ei edes yritetty kun alhaalla joku laitteenkäyttäjä sanoi et sinne on puolentoista tunnin jono..

Vaunujen kanssa kiva puikkelehtia siellä kun joka paikka oli täynnä ja vanhemmat tyylikkäästi röökas vessojen ovien edessä jne jne..

Et mun kokemus on että ihan samanlainen muurahaispesä kun kaikki muutkin.
Nyt viikko sitten käytiin. Puuvuoristorataan ei ollut jonoja ollenkaan. Käytiin nyt, koska ajateltiin siellä olevan rauhallista ja niin olikin.

Ei kai se huvipuiston vika ole, jos siellä on jonoja. Ei niiltä voi välttyä. Ja jos menee kesällä suosittuun lomakohteeseen, niin voi henkisesti varautua siihen, että siellä on muitakin ja siellä on erilaisiakin ihmisiä. Siellä oli mielestäni savuttomia alueita merkattu ihan selkeästi. Jos joku ääliö niitä rikkoo, niin ei sen tarvi koko paikkaa leimata.

Meidän kokemus oli aivan mahtava. =)
 
"vieras"
meiltä on poweparkiin yli 350 kilsaa -.- sen takia en ikin tuu käymään. google mapsin mukaan kestää yli 5 tuntia ajaa sinne joten jää pelkäksi haaveeksi. lähden särkänniemeen sinne ku on vaa kahen tunnin ajo matka
 
gffh
me käydään joka vuosi, vaikka Linnanmäelle ajaisi paljon nopeammin (on 50km päässä ) Powerpark on suomen paras huvipuisto ehdottomasti ja viimeksikin kun oltiin niin ei ollut yhtään jonoja, palvelu pelasi, ihmiset hymyilivät jne. Hinnatkin kohdallaan. Tosin meillä asuu sukulaiset kaikki pohajnmaalla, joten siellä käydessä poiketaan Powerparkissa.
 
"Zarppa"
Kävin viime kesänä eikä ollut minusta mitenkää erikoisen hyvä paikka, ruokapaikassa kallista ja hitonmoiset jonot, ruokaa sai odottaa tunnin. Ihan yhtä ahdasta ja likaista kun muissakin huvipuistoissa ja mä olin vähän pettynyt niihin laitteisiin... : /
Me oltiin viime viikolla, eikä jonoja missään, ruoka hyvää ja sitä oli riittävästi. Laitteet on hyviä, kaikki meidän lapset 10-16 v tykkäävät olla siellä. Mun mielestä paras huvipuisto tällä hetkellä !
 
"vieras"
käytiin Powerparkissa. Ei liikaa ihmisiä kun heti puiston avauduttua pääsi käymään, laitteisiin pääsi suurin piirtein viiden minuutin jonotuksella ja osaan ihan heti. Ja vielä hieno keli ! Puisto oli tosi mukava ja erittäin siisti. Kaksi esiteiniä tykkäsi.
 

Yhteistyössä