Power Parkissa käyneitä?

oli kivaa, todella yllätyin siitä kuinka monipuolinen tarjonta laitteissa oli! kaikki todella erilaista ja voisin jopa sanoa että nyt mieluummin power parkkiin kuin särkkikseen :) oli siel lapsillekin laitteita, siitä en nyt just oo varma paljonko.. ruoka oli hyvää mut ehkä vähän kallista :|
 
Isäntä kävi siellä viime kesänä lasten kanssa, mä en ollut mukana kun olin töissä. Kiva paikka se kuulemma on, mutta enempi isommille lapsille ja aikuisille on niitä vatkaimia. Pienille sitten mä taas suosittelisin Wasalandiaa Vaasassa, joka sekään ei hirmu kaukana ole. Vaasan hotellit tarjoavat aika edullisia parin hotelliyön paketteja, hintaan sisältyy myös rannekkeet tuonne Wasalandiaan ja pääsy Tropiclandiaan. Radisson Sas keskustassa on ainakin laadukas hotelli ja siellä on perhehuoneitakin. Tänä kesänä käytiin Särkänniemessä, ja yövyttiin Tampereen kylpylässä, joka sekin oli pakettihintainen, mutta huoneena saunallinen sviitti... tosin kalliimpi kuin Vaasan paketit. Tampereen kylpylä ei kylpylänä ole kummoinen, mutta muutoin oikein kiva hotla =)

Ja jos hotelliyöpymistä haaveilet, niin Härmän kuntokeskuksella on perhelomapaketteja, sieltä on Powerparkiin vain 10 km. http://www.harmankuntokeskus.fi/docs/huvimatka_harmaan_pieni.jpg
 

Yhteistyössä