tvv
Miten saisin 2.5v kiinnostumaan pottailusta,oon nyt pitäny ilman vaippaa mutta tekee,tietysti,matoille,joten kohta kyllä haisee matot
hmm,mä kyllä oon yrittäny jo ajat sitte potatalle,mutta kun ei HALUA istua potalle,niin ei kait?voi väkisin istuttaa... :/Alkuperäinen kirjoittaja 24.06.2004 klo 18:26 IIK kirjoitti:Voi ei! Ajatelkaa nyt että perhepäivähoitajilla on pääsääntöisesti neljä lasta ja näiden "lapsi ei ole vielä siihen valmis" juttujen perusteella kaikki vielä vaipoissa! Kaksikymmentä vuotta sitten kolmevuotiasta joka vielä oli vaipoissa alettin tutkia vakavien kehitysviivästymien johdosta! Tuntuu siltä että nykyään äideillä on niin helppoa luxusvaippojen kanssa ettei viitsitä nähdä vaivaa edes pottailun verran. Eli siis "aiti/isä ei ole vielä valmis"!
höpö höpö!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2004 klo 16:31 äiti kirjoitti:Mä sanoisin, että ton ikänen on jo liian vanha potalle, suoraan pöntölle laittaisin noin ison lapsen, pienentäjällä tietty. Musta potalle opettelu noin myöhäisessä vaiheessa on turhaa.