Potta taukoko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alottelia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alottelia

Vieras
Meillä on nyt viikon pottailtu, osa pissasta menee pottaan osa housuihin. Nyt ongelmaksi on muodostunut potalle istuminen, lapsi ei ilmaise hätäänsä ja vähä väliä on käyty koittamassa tuleeko mitään. Potalle laittaessa lasta rupeaa hermostuttamaan, rauhoittuu pian ja istuskelee sen jälkeen tyytyväisesti. Itse tuntuu mielummin pissaavan kumminkin housuun ja kastuneet housut ei tunnu haittaavan :( Ollaan palkittu ja hurrattu onnistumisista kovasti. En haluaisi nyt luovuttaa mutta pelkään jotta aiheutan yrittämiselläni vain potta trauman. Lapsella ikää 2,5v (poika). Kertokaahan kokeneemmat hyviä neuvoja :)

en luovuttais,varsinkaan tuon ikäisen kanssa,ainakaan noin pian.Mattoja vaikka pois vähäksi aikaa ja päivät ilman vaippaa ja kotona vaikka housuittakin...katsoisin ainakin muutaman viikon vielä,ennen kuin luovuttamista miettisin.Työlästähän tuo tietty on.... mites kakka ,tuleeko se pottaan?

Kakka tulee housuihin. Kovasti itse tykkäisin myös jatkaa vaikka läpi sen harmaan kuuluisan kiven. Ainut mistä olen huolissani on tuo lapsen potalle istumisen vaikeus :( Pissatessa yrittää nousta kesken pissan ylös, muuten istuu nätisti ja viihtyy :)

no jaa...voihan olla ettei poika olekkaan valmis vielä ja ehkä pari kuukautta taukoa auttais asiaa. Mun tyttöä viime alkukesästä kokeilin vaipattomana pitää (oli 1v7kk),pissas iloisena minne sattui,annoin olla pari kuukautta,niin loppukesästä oppi ihan itsestään :). (Kakat tehnyt alle 1v asti pääsääntöisesti pottaan.)

Yhteistyössä