potku persuuksille kuka lähtee mukaan

  • Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti
kotiäiti
Miten ois potku persuuksille kaikille.
Pestääs porukalla ikkunoita ens la heti aamusta.
ketäs lähtee mukaan tempaukseen ikkunat puhtaaksi....

Laitetaan vaikka sitten su samalla alotuksella lista ketkä lähti siihen ja sai ikkunat puhtaaksi. heh kivempi pestä porukalla
 
kotiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Voisin lähtee mukaan. Meillä on kyllä pieniruutuisia ikkunoita niin paljon että oon jo kahtena päivänä pessyt, eikä lauantainakaan tuu sitten kaikki vielä pestyiksi...
ei se mitään jos ei kaikkea valmiiksi saakkaan mutta kiva tsempata muita ja jos itsekkin sais vähän puhtia
 
kotiäiti
Ja ikääkin jo 31:

työ tekiäänsä opettaa eks sitä niin sanota. siitä vaan mukaan yrittään ja mitä sitten jos joku raita johonkin jää on ainakin muuten puhdas ikkuna j ahyvä mieli
 
Ja ikääkin jo 31
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Ja ikääkin jo 31:

työ tekiäänsä opettaa eks sitä niin sanota. siitä vaan mukaan yrittään ja mitä sitten jos joku raita johonkin jää on ainakin muuten puhdas ikkuna j ahyvä mieli
Päinvastoin. Mikään ei oo tehokkaampi keino saada mua raivoihini, kuin ikkunanpesu. Eikä se itse pesu, vaan nimenomaan se lopputulos.
 
:)
Meillä ei vielä kannata ikkunoita pestä. Räystäät tippuu vettä ja ne räpisee ikkunoihin ja muutenkin on aivan liian kylmää ikkunoitten aukomiseen.
Sitten toukokuulla mä voin pestä :) tai vasta kesäkuulla, se riippuu miten tää kevät etenee..
 

Yhteistyössä