potkin miehen ja vauvan pois täältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JOO:
Alkuperäinen kirjoittaja on:
nykymaailma laiskaa kun ei jakseta pentujaan hoitaa!MIEHET KÄY PÄIVÄT TÖISSÄ JA ÄMMÄT JAKSAA VALITTAA MINÄ ROBOTTEINA TE MIEHIÄ PIÄTTE????

Ole sinä hiljaa ja mene passaamaan sitä ukkoas.

koetappa ite MENE TÖIHIN TUUT KOTIIN NI UKKO VALITTAA
HUH HUH JOSKUS VOIS AJATELLA MUITAKIN
IDIOOTTI

No josko se toinen on saanut pitää lakisääteiset tauot ja se toinen ei tauon taukoa niin valittaa kyllä syystäkin.
SUN TAUKOS ON KU ISTUT KONEELLA
HÖPÖ HÖPÖ KOTONA KERKEE MAKAA

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja on:
nykymaailma laiskaa kun ei jakseta pentujaan hoitaa!MIEHET KÄY PÄIVÄT TÖISSÄ JA ÄMMÄT JAKSAA VALITTAA MINÄ ROBOTTEINA TE MIEHIÄ PIÄTTE????

Ole sinä hiljaa ja mene passaamaan sitä ukkoas.

Mut jos hää onki mies? :whistle:

No siinä tapauksessa voi mennä takasin sinne sohvalle ja huutaa vaimolta kaljaa ja pimperoo, kyllä se prkl vaimon pitää jaksaa, onhan ukko itse ollut ihan koko 8 tuntisen päivän töissä, huh kun väsyttää!

jaksamista sulle*halaus*

itselläni on 3 alle 3v lasta 2v7kk,1v7kk ja 1,5kk) ja yksin pääasiassa heidät hoidan. minä siivoon kämpän, teen ruuat ym. mies on niin paljon töissä. välillä on sellasia päiviä, ettei millään jaksais, mutta pakko jaksaa ja välillä on päiviä, kun esikko ja keskimmäinen ei muuta tee kun tappelee, jos ei tappele niin tekee kaikki mahdolliset kiusat mitä vaan keksii ja välillä taas on päiviä, ettei mitää ongelmia. päivät mulla kuluu tehden kokoaika jotain, aikaa ei oo pahemmin istua, paitsi toki sillon kun vauva on tissillä, muuten on hommaa kokoaika, jos ei siivoomista tai ruuan laittoa, niin lasten kanssa leikkimistä ym, vaipan vaihtoo ym..mutta nautin kumminkin joka päivästä, vaikka välillä tuntuukin, ettei jaksa. mutta jokainen on luonteeltaan erilainen. jotkut jaksaa paremmin, kun toiset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
öö no ei se mies kyllä töissä ole. ja helpompaa sillä olis vaikka olisikin(siellä kun olis säännölliset kahvi/ruoka ajat+voi tehä yhtä asiaa kerralla)

täyäminäkin olen yrittänyt sanoa, että on aivan eri asia olla töissä, josa on lakisääteiset ruokatauot ja kahvitauot. saa käydä RAUHASSA paskalla,kusella, syödä ja juoda kahvit!!!!!!! Nuo asiat jos kotiäitee saisi joka päivä AIVAN YKSIN ITSELLEEN elää, niin jopas olisi herkkua.

Joo... eipä sitä tiedä ennenkuin itse on kotona hoitamassa lapsukaisia.
Sanoin tänään miehelle, että olisipa ihanaa lähtiä johonkin lomalle, mies siihen tokaisi, että no eiköhän kotona oleminen ole melkosta lomaa, miksi pitäisi johonkin lähteä :(
Että semmosta.

Yhteistyössä