Potkikaa vaikka persuksille, jotta saisin tän painon nousun kuriin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt itseensä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt itseensä

Vieras
Eli siis mulla on rv 31 ja painoa on tullut lähes 20 kg!! Jouduin vuodelepoon ja sain lääkityksen(jolla lienee pientä osuutta asiaan), mutta siis oikeasti, täähän on ihan sairas kilomäärä :O Ja paljo lie vielä ehtii nousta, kun viikkoja kertyy...

Koko ajan ois nälkä ja koko ajan tekee mieli jotain. Lenkille ei voi lähteä. Kaipaan siis vähän tsempitystä!! Niin ja lähtöpaino oli ihan normi 55, samaa ei voi nykyisestä sanoa ;)

[QUOTE="nanny";22835509]Uuh, vittu mikä elopaino, hakeudu hoitoon tai toivo että paino tippuu kun räjähdät.[/QUOTE]

älä tuota nannya pyydä hoitaa sun lasta ku syntyy, aika vihainen akka.

No, miksi ihmeessä olet antanut itsesi lihoa noin paljon jo noihin viikkoihin? Kait ongelmia tulee, kun paino noin nousee. Itselläni noussut kaikissa raskauksissani paino 5-7kiloa ja yksi raskausmyrkytyskin ollut. Olin oikein näyttelynä siellä, kuinka erilaisia voivat raskausmyrkytykset olla.
Nyt et paljoa enää voi, mutta kun lapsi syntyy niin itseä niskasta kiinni ja entisiin mittoihin. Näkee niin paljon nuoria äitejä, jotka antaneet itsensä lihoa raskausaikana, eikä niitä kiloja jaksa karistaa. Michelinit vain höllyvät vyötäröllä.
Luulisi siinä miehellekin tulevan pettymys, ottanut hoikan naisen ja pian on läski.

[QUOTE="huh";22835778]No, miksi ihmeessä olet antanut itsesi lihoa noin paljon jo noihin viikkoihin? Kait ongelmia tulee, kun paino noin nousee. Itselläni noussut kaikissa raskauksissani paino 5-7kiloa ja yksi raskausmyrkytyskin ollut. Olin oikein näyttelynä siellä, kuinka erilaisia voivat raskausmyrkytykset olla.
Nyt et paljoa enää voi, mutta kun lapsi syntyy niin itseä niskasta kiinni ja entisiin mittoihin. Näkee niin paljon nuoria äitejä, jotka antaneet itsensä lihoa raskausaikana, eikä niitä kiloja jaksa karistaa. Michelinit vain höllyvät vyötäröllä.
Luulisi siinä miehellekin tulevan pettymys, ottanut hoikan naisen ja pian on läski.[/QUOTE]

No juu, totuuden nimissä mulla on aina tullut näitä kiloja raskausaikana ja onneksi oon saanut ne karistettuakin joka kerta alle vuodessa :) Ja ikääkin on yli 30, eli onneksi mies tuskin niin yllättyy tälläkään kertaa :D Kuhan nyt vaan tympäsee, kun itseään katsoo peilistä.

vältä suolasia ruokia, ei sipsejä, pizzIJAA jne. kyllä kilot sit tippuu pois ku vauva o syntynyt ja alat kuntoilee!

Kiitos, näinpä taidan tehdä :) Mulla on itseasiassa normaalitilassa sellainen juttu, että en oikeastaan liho ees vaikka söisin kuinka... Jännä juttu, että raskaana tilanne muuttuu aina päinvastoin, tosin ehkä sitä tulee syötyä raskaana normaalin elämän tapaan turhankin huolettomasti...

Katso, mitä suuhusi pistät. Ei raskaanakaan voi syödä mitä sattuu sen enempää kuin muutenkaan, se on vaan helppo kuvitella niin. Ymmärrän kyllä, että jos ei voi oikein tehdä mitään, niin tulee syötyä ajankuluksi.

Keksi jotain muuta tekemistä käsille, esim. jos teillä on pleikkari, niin joku hyvä peli on aika tehokas pitämään näpit irti herkuista (itse mätin raskauden ajan Wowia ja Gta:ta, kun en saanut paljoa liikkua,ei kiinnostanut syöpötellä, kun olin niin koukussa:D).

Laita vettä nättiin kannuun, mausta se sitrushedelmillä ja juo lasillinen, kun tekee mieli jotain hyvää. Tai duunaile jotain hedelmäsmoothieita/pirtelöitä, pienempi paha.

Mut ehkä tehokkain on vaan jättää epäterveelliset eväät kauppaan. Peliaddiktioni lisäksi tein herkkuhyllyjen edessä kaupassa mielikuvaharjoituksia siitä, miltä näytänkään raskauden jälkeen ja miltä se tuntuu, jos toteutan mielitekojani ilman kontrollia. Toimi.

Katso, mitä suuhusi pistät. Ei raskaanakaan voi syödä mitä sattuu sen enempää kuin muutenkaan, se on vaan helppo kuvitella niin. Ymmärrän kyllä, että jos ei voi oikein tehdä mitään, niin tulee syötyä ajankuluksi.

Keksi jotain muuta tekemistä käsille, esim. jos teillä on pleikkari, niin joku hyvä peli on aika tehokas pitämään näpit irti herkuista (itse mätin raskauden ajan Wowia ja Gta:ta, kun en saanut paljoa liikkua,ei kiinnostanut syöpötellä, kun olin niin koukussa:D).

Laita vettä nättiin kannuun, mausta se sitrushedelmillä ja juo lasillinen, kun tekee mieli jotain hyvää. Tai duunaile jotain hedelmäsmoothieita/pirtelöitä, pienempi paha.

Mut ehkä tehokkain on vaan jättää epäterveelliset eväät kauppaan. Peliaddiktioni lisäksi tein herkkuhyllyjen edessä kaupassa mielikuvaharjoituksia siitä, miltä näytänkään raskauden jälkeen ja miltä se tuntuu, jos toteutan mielitekojani ilman kontrollia. Toimi.

Kiitos vinkeistä :) Mä en voikaan mennä kauppaan, saan käydä siis vessassa ja suihkussa, mutta muuten vain makaan, jopa syön sängyssä, ettei kohdunsuulle tule painetta...Vettä kittaankin reilusti, se nimittäin teoriassa ainakin auttaa supistusten estoon.
Ja siis ongelman alku lienee varmaan juurikin se, että mun ei tarvi normitilassa katsoa mitä syön, ihan sama vaikka söisin levyn suklaata joka päivä, ei se painoa silloin nostanut ;)
Painoasia on sikäli pieni ongelma(kun ei vaikuta verenpaineisiin, sokereihin tai muuhun), mutta oishan se toki mukavempi fiilis itselle, jos ei olis ihan kauhea norsu olo. ;) Joten täytyypä vähän tsempata, ettei paino enää tähän tahtiin nousisi loppuaikana.

Yhteistyössä