moi! onko kukaan tilannut paperaitaan sairaalassa olo ajasta.haluaisin potilastietoni jotta voisin sitten joskus antaa ne lapselleni ja itsekin muistella synnytys ja sairaalassa oloaikaani.
Joo,tarvitsin paperit synnytyksen kulusta ja sairaala-ajasta ja sain ne sairaalan kortistosta.Ja vaikka aikaa oli jo vierähtänyt nelisen vuotta niin hyvin löytyi =)
Siis soitto vaan sairaalan vaihteeseen ja sanot tarvitsevasi synnytyksen epikriisin.Yhdistävät suoraan sut oikeaan paikkaan
Haettaessa pitää todistaa henkilöllisyytensä eli henkkarit mukaan.
Kiva kun olin avuksi =) Mun mielestä noi epikriisit pitäis antaa jokaiselle jo lähtiessään käteen.Ei tarviis sitten omia tietojaan jälkikäteen alkaa kinuumaan.
Ei maksaneet mitään.Ainoo ongelma tossa lähettämisessä on ehkä just toi henkilöllisyyden todistaminen.Mut ehkä siihen riittää pelkkä sosiaaliturvatunnus..Mutta kysyppä sieltä sairaalasta.
Minä hain kopiot synnytys epikriisistä omasta terveyskeskuksesta... muuten, epikriisi oli pettymys, siinä oli vain yksi lause latinaksi ( normaali alatie synnytys ei poikkeavuutta)