Postinkantaja näki hirviön - MINÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä maalla on mukavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllä maalla on mukavaa

Vieras
Luulin että lapsi oli tulossa koulusta ja unohtanut avaimet kotia (taas) kun ovikello soi. Minä olin just herännyt kun olin viime yönä yövuorossa ja menin avaamaan läpinäkyvässä yöpaidassa ja tukka kun peikolla.

Huomenta ! Teille on tullut paketti joka ei mahtunut laatikkoon !

Hiukan nyt hävettää.... :)

me ollaan niin totuttu joko yöppärissä tai kalsareissa oleileviin henkilöihin ettei se hetkauta... Kotonaanhan saa olla missä vaatetuksessa haluaa, vaikka alasti, ei se haittaa!

[QUOTE="hmm";23040438]me ollaan niin totuttu joko yöppärissä tai kalsareissa oleileviin henkilöihin ettei se hetkauta... Kotonaanhan saa olla missä vaatetuksessa haluaa, vaikka alasti, ei se haittaa![/QUOTE]

Tosin joskus töissä naureskellaan että kelle on sattunut omituisin oven avaaja :)

[QUOTE="hmm";23040470]Tosin joskus töissä naureskellaan että kelle on sattunut omituisin oven avaaja :)[/QUOTE]

yks sai tänään takulla uus suosikkikertomus :)

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä maalla on mukavaa;23040409:
Luulin että lapsi oli tulossa koulusta ja unohtanut avaimet kotia (taas) kun ovikello soi. Minä olin just herännyt kun olin viime yönä yövuorossa ja menin avaamaan läpinäkyvässä yöpaidassa ja tukka kun peikolla.

Huomenta ! Teille on tullut paketti joka ei mahtunut laatikkoon !

Hiukan nyt hävettää.... :)

Voi sitäkin postinkantajaa jolle mä oven avasin pojan ollessa pieni...Usemammankin kerran ollu ties missä pukimissa ja tukka harjaa nähnykään. Eiköhän ne oo tottuneet siihen että asiakas on yökkärissä jne...

Yhteistyössä