Postin täti vastailee hetken aikaa, jos on kysyttävää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
monen aikaan se kuorma yleensä tulee postiin?
ja millä viiveellä ne kirjautuu tonne nettiin ne paketit?

(meinaan kun joskus esim jotain anttilan pakettia oottanut tms niin saattaapi olla että paketti on saapunut postiin 15.30 mutta se kirjautuu eli näkyy tuolla nettisivulla kuitenkin vasta 16.00 tai viesti tulee silloin)

Moi A shadieeyah :wave:

monelta teille tulee muutes näinä päivinä posti, kun meille tosi myöhään, normaalisti puolen päivän maissa, mutta nyt ei oo tämän päivän postia vielä näkynyt :(

tuli ja meni jo ja maailman paras kirje saatiin..(oisko tossa ööö tunti sitten kulkenu).

Jee, just tuli meillekin. Maailman paras kirje, mikäs se sellanen on ?? =)

yv:tä :)

silloin kun oli viimeinen päivä lähettää kortteja joulumerkillä, mihin kellonaikaan ne laatikot on tyhjätty???
Kun luulin että ne tyhjätään normaaliin aikaan ja kirosin miehelleni kun se oli klo 19.30 laittanu kortit laatikkoon (klo18 tyhjäys) ja perille ovat menneet...

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
silloin kun oli viimeinen päivä lähettää kortteja joulumerkillä, mihin kellonaikaan ne laatikot on tyhjätty???
Kun luulin että ne tyhjätään normaaliin aikaan ja kirosin miehelleni kun se oli klo 19.30 laittanu kortit laatikkoon (klo18 tyhjäys) ja perille ovat menneet...

niitä tyhjennetään monen monta kertaa päivässä jouluruuhkan aikaan. Meidän viereinen postilaatikko tyhjennetään ainakin kahdesti päivässä ihan normaalina päivänä, se viimeinen tyhjennys on yleensä vähintään tunnin myöhemmin tuolla laatikolla siihen merkityn ajan jälkeen.

mun paketti on saapunut terminaaliin/toimipaikkaan 10.12 ja mulle ei ole tullut siitä mitään lappua kotiin, katoin seurantakoodin avulla. Onko se siis jo haettavissa postista??

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:

Periaatteessa kunhan pistää kortit viimeisen lähetyspäivän aikana, siis vaikka yhdeltätoista illalla, niin pitäisi keretä joulukorttien perille. Monessa paikassa laatikot tyhjennetään myös klo 21, mutta tämäkin riippuu paikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja :
mun paketti on saapunut terminaaliin/toimipaikkaan 10.12 ja mulle ei ole tullut siitä mitään lappua kotiin, katoin seurantakoodin avulla. Onko se siis jo haettavissa postista??

Kannattaa kysellä postista. Saattaa olla, että lappunen on hukkunut matkalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Afu-82:
Vein eilen (torstaina) päivällä 28kpl 2.lk kirjettä postiin. Ehtiikö ennen joulua perille?

Hyvä kysymys, täytyy myöntää, että kakkosluokan viimeinen lähetyspäivä ennnen joulua ei ole mulla ulkomuistissa. Ihan hyvä mahdollisuus kuitenkin on, että kerkeävät jouluksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Maanantaina postitin paketin Viroon, kakkoluokassa. kauanko noin menee, että on perillä?

Normaalisti noin kolme työpäivää, mutta taas joulu sotkee asioita, joten vaikea sanoa edes vähänkin tarkkaa perilläolopäivää.

Alkuperäinen kirjoittaja pt:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Maanantaina postitin paketin Viroon, kakkoluokassa. kauanko noin menee, että on perillä?

Normaalisti noin kolme työpäivää, mutta taas joulu sotkee asioita, joten vaikea sanoa edes vähänkin tarkkaa perilläolopäivää.

Kiitos vastauksesta ja hyvää joulua!

Yhteistyössä