Postin mukana tullutta.

Ei se ole voinu olla tuo minun mies, se on eilen pistäny klo kaheksan nukkumaan, ite tulin kotia yheksältä ja sillon ei mitään lappua ollu, valvoin puoli neljään asti yötä ja nukahin, heräsin klo 7 ja mies nukku vieläki...

Voihan se olla nainenki, joka tietenki himoitsee minua eikä miestä... Kelpaa seki, juu. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Ja tuolla omalla ukolla on kyllä niin käsittämätön käsiala että kai sen tunnistais.

Jos on laittanu jonkun muun tekeen sen puolestaan, ettei jäis heti kiinni :D

Menee jo tooooosi kieroksi jos niin paljon pitää nähä vaivaa. :laugh:

Niin kyllä :D No pidetään sitten kiinni siitä, että sulla on jossain joku salainen ihailija :whistle: B)

Uskokaa nyt, että se on se postinjakaja joka on hyytistä kattellut "sillä silmällä" ja miettinyt, että miten ilmoittaa halunsa. Nyt se oli sitten kerännyt rohkeutensa ja pudotti salmyhkäisen lappusen lehden kanssa postiluukusta. :D Eiks ni? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
Uskokaa nyt, että se on se postinjakaja joka on hyytistä kattellut "sillä silmällä" ja miettinyt, että miten ilmoittaa halunsa. Nyt se oli sitten kerännyt rohkeutensa ja pudotti salmyhkäisen lappusen lehden kanssa postiluukusta. :D Eiks ni? ;)

JUU JUU B)

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
Pitäskhän minun aamulla olla sitä odottelemassa, postimiestä siis... :whistle: On kyllä pokkaa kysyä suoraan. :laugh: Vai eläiskö jännityksessä... :xmas:
Kuikit sieltä luukusta ja huikkaat postinkantajalle jotain kivaa ;)

Niin, tai jätät sille jonku samanlaisen mystisen viestin... :whistle:

Pitäskhän minun aamulla olla sitä odottelemassa, postimiestä siis... :whistle: On kyllä pokkaa kysyä suoraan. :laugh: Vai eläiskö jännityksessä... :xmas:

Mutta mitäs jos se ei olekkaan se postipoika ja saat sen ihan hämilleen. Ja sitten saat asukkaiden vihat niskoilles kun toinen on niin sekasin että jakaa lehdetkin ihan miten sattuu. :xmas: :laugh:

Voi postipoikaa..minä kyl säikähtäisin varmaan puolkuoliaaks, jos postia jakaessa joku kuikkis takasin postiluukusta..
(En tosin oo koskaan ite postia jakanut, mut kuvittelisin)
Voi kun mullakin ois salainen ihailija..tai no, vähemmänkin salainen kelpais, jos se ois miun mies.

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Voi postipoikaa..minä kyl säikähtäisin varmaan puolkuoliaaks, jos postia jakaessa joku kuikkis takasin postiluukusta..
(En tosin oo koskaan ite postia jakanut, mut kuvittelisin)
Voi kun mullakin ois salainen ihailija..tai no, vähemmänkin salainen kelpais, jos se ois miun mies.

No se on varppeillaan, kun hyytiksen luukusta lehteä tunkee sisälle. Eli jos se vaikka odottaa, että hyytis kuiskii jotain tuhmaa takaisin :laugh: Voi jessus tätä minunkin mielikuvitusta... taidan lähtee sinne lenkille :snotty:

Jos postipoika sai lapun joltakin! Pudotti (kadotti) vahingossa potin mukana.Nyt ettii ja punastelee koko päivän.Miettii et jos joku ilmoittaa pomolle ja mitä siitä seuraa? Me täällä naureskellaan! Paa talon ilmoitustaululle kato häviääkö!
Oispa kiva olla lehdenjakaja,vois olla kivoja kuvioita joskus!

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
VOi hemmetti ku meinas vanukkaat lentää päin näyttöä ku ukko ehotti että hän aamusella kähisee jotain seksikästä sieltä luukusta... :laugh:

:laugh: :laugh:
Taitaa teillä sitten kohta olla uus postipoika. :D

Seksuaalista häirintää, saadaan joku syyte niskaan. Tai lakkaa lehti tulemasta. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Aikas jännää..mielenkiinnolla odotan jatkoa:)Mitä miehes tuumas noista lapuista?

Kumpiki ollaan ihan äimän käkenä ja ku ei mitään hajua että kumpaa tämä ihailija nyt sitte pommittaa, minua vain tuota miestä... Ollaan naureskeltu pitkin päivää, keksitty mitä erikoisempia selityksiä tälle... :laugh:

Yhteistyössä