Hain aamulla lehden tuosta postiluukusta, lattialla oli lappu jossa luki "Haluan sua ihan helvetisti".
Ei pienintäkään hajua kuka kirjottanu ja onko tarkotettu mulle vai miehelle... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Se on postinjakaja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mut jos se onki tarkotettu miehelle eikä mulle :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Huih!!oliko miehen vai naisen käsialaa??
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Huih!!oliko miehen vai naisen käsialaa??
Ihan siistit tikkukirjaimet. Vaikea sanoa, ei se miestenkään käsiala aina harakanvarpaita ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Huih!!oliko miehen vai naisen käsialaa??
Ihan siistit tikkukirjaimet. Vaikea sanoa, ei se miestenkään käsiala aina harakanvarpaita ole![]()
Jep..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Huih!!oliko miehen vai naisen käsialaa??
Jep..![]()
Mulla on jotenki semmonen mielikuva, että naiset ei kauheesti kirjottele tikkukirjaimin.. :/ Veikkaisin siis että sulle on viesti tarkotettu..Korjatkaa jos olen väärässä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Huih!!oliko miehen vai naisen käsialaa??
Jep..![]()
Mulla on jotenki semmonen mielikuva, että naiset ei kauheesti kirjottele tikkukirjaimin.. :/ Veikkaisin siis että sulle on viesti tarkotettu..Korjatkaa jos olen väärässä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Huih!!oliko miehen vai naisen käsialaa??
Jep..![]()
![]()
Niin...Mulla siis on toivoa. :snotty:
Jep..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Huih!!oliko miehen vai naisen käsialaa??
Jep..![]()
![]()
Nii tai jos sen onkin kirjottannu joku hompertti mikä himoaa hyytiksen miestä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Oisko "isi " jättäny miettimistä päiväksi! Haluaa ilahduttaa sua! :heart: :saint: