Postin hakeminen lasten kanssa...

On se helppoa, postin hakeminen näiden nykyajan laiskojen kakaroiden kanssa. Ei millään jaksa kävellä sitä yhteensä kilometrin matkaa laatikolle ja takaisin. Ehei. Kyyti on saatava.

Ja minä vielä hentomielisenä myönnyin. Näin sitä mentiin.

Itse joutuivat kyllä harjaamaan, joku roti on sentään oltava... :D

pöpökkä
oispas mullakin oma hevonen! vaan ei ole eikä varmaan tule:(
toisaalta en varmaan enään osaisi sitä hoitaakkaan..monia vuosia siitä kun viimeksi olen hevostenkanssa ollut tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
oispas mullakin oma hevonen! vaan ei ole eikä varmaan tule:(
toisaalta en varmaan enään osaisi sitä hoitaakkaan..monia vuosia siitä kun viimeksi olen hevostenkanssa ollut tekemisissä.
En mäkään ollut yli vuoteen nähnyt hevosta, enkä useampaan ollut sellaisen selässä, kun tuo tuotiin meidän pihaan.
Äkkiä ne vanhat taidot sieltä löytyy, kun on tarve =)

hui
Ihana ku lapset kasvaa tohon! Oppii oleen tollasten isojen elukoitten kans. Meinaa näin maallikon silmin hirvittää kattoa tuota pikkuista noin ison hepan vierellä. Heppa kumois lapsen alta aikayksikön!! Joskus näkee kans kauheen isoja koiria pienten vauvojen kimpussa. Minua hirvittää. Mutta en toki tuomitse, vaan kuten sanoin, ihana katsoa kun lapsi kasvaa tuohon pienestä pitäen, että miten sen eläimen kans ollaan. Kunnoitus puolin ja toisin lapsella ja elukalla. =)

joup
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
miten sä annat noin pienen ilman kypärää olla tuolla hevosen jaloissa! siinä voi käydä huonosti jos yhtäkkiä hevonen vaikka potkasee päähän!
ei se kypärä kyllä paljoa auto noin pienellä jos hevonen potkasee....................... oli päässä tai ei niin vanhinko on sitä luokkaa että..................

miten sä annat noin pienen ilman kypärää olla tuolla hevosen jaloissa! siinä voi käydä huonosti jos yhtäkkiä hevonen vaikka potkasee päähän!
Tunnen tammani, tunnen tyttäreni, ja ne keskenään tuntevat toisensa.
Todennäköisempää on, että likka teloo itsensä ruokapöydässä, vessassa tai siskon kanssa leikkiessään, kuin tuossa.

Minkään muun hevosen (tai edes tyttöjen oman ponin) kanssa en anna niiden noin innokkaasti touhuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Niima:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
missä pipo?
Onko näin "ilkeitä" ihmisiä ihan oikeasti olemassa? siis sanokaa saako tuosta pilkun viilaamisesta ihan oikeasti jotain kiksejä? :headwall:
Plussalta näitä löytyy joka lähtöön.. Ei parane välittää. Täällä tosiaan joku tosissaan saa kiksejä vaan nipottamisesta ja v*ttuilusta. Aika surkee elämä täytyy kyllä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Todennäköisempää on, että likka teloo itsensä ruokapöydässä, vessassa tai siskon kanssa leikkiessään, kuin tuossa.

Minkään muun hevosen (tai edes tyttöjen oman ponin) kanssa en anna niiden noin innokkaasti touhuta.
:flower: Näin vähän meinasinkin :D

Mun selkä alkaa näyttämään paremmalta, toivo elää josko tässä jossain vaiheessa pääsis hopottimen selkään :D

Ihanat kuvat, varsinkin ensimmäinen! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

:flower: Näin vähän meinasinkin :D

Mun selkä alkaa näyttämään paremmalta, toivo elää josko tässä jossain vaiheessa pääsis hopottimen selkään :D

Ihanat kuvat, varsinkin ensimmäinen! :heart:
Tänne vaan, ei maksa mitään :)

Paitsi jos ihan oman haluat.
Tää ois myynnissä....
:D

Tää ois myynnissä....
Älä yllytä hullua... ei ole varaa pitää heposta :snotty: :|

Mut katselen vielä alkukesään tän selkän kanssa, ei uskalla heti, kun alkaa osoittamaan parantumisen merkkiä :whistle:

Kaunis heppa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

Tää ois myynnissä....
Älä yllytä hullua... ei ole varaa pitää heposta :snotty: :|

Mut katselen vielä alkukesään tän selkän kanssa, ei uskalla heti, kun alkaa osoittamaan parantumisen merkkiä :whistle:

Kaunis heppa :heart:

Äläs nyt, enhän mä ota tallivuokraa kun 250?/kk :whistle:

Mutta ratsastelutarjous on pysyvästi voimassa, jos selkä alkaa näyttää paremmalta, niin saa tulla kokeilemaan =)

Mulla oli samanlainen ruuna :heart: seiso ku tatti paikallaan kun lapsi oli lähettyvillä ja varoi. Valitettavasti se jouduttiin lopettamaan viime talvena :'( harmittaa vieläkin lasten puolesta :ashamed:

Äläs nyt, enhän mä ota tallivuokraa kun 250?/kk :whistle:

Mutta ratsastelutarjous on pysyvästi voimassa, jos selkä alkaa näyttää paremmalta, niin saa tulla kokeilemaan =)
Äääääääää, däääääm juuu :kieh: |O :xmas:

Pidetään mielessä ;) :D

Yhteistyössä