Postiennakko 0,00 euroa

• Viestiketjun aloittaja tolvana
  • Ensimmäinen viesti
tolvana
Tilasin paketin laskulla ja tuolla postin sivuilla lukee kyllä että postiennakko 0,00e.

Kuitenkin vähän jännittää kun postinpojat tuo paketin ovella, että onko varmasti paketti ilman postiennakkoa.

Mut jos lähetystunnuksen laittaa postin sivuille ja siinä on että postiennakko 0,00e niin kai se sit niin on :)

Olis aika noloa jos oliskin postiennakko ja mulla ei ole yhtään rahaa tällä hetkellä.

tiedän olen tyhmä, mut kunhan varmistelen :)

tolvana
Täytyi vaan varmistella, vaikka vastaus olikin selkeä :)

Lasku on varmaankin joo paketin sisällä. Ajattelin tosiaan että jos siinä olisikin postiennakko, niin summa ei olisi 0,00e :D

"wieras"
Tää ei perustu tietoon! Mutu-pohjalla mennään. Mutta mulla on sellanen mielikuva että postin sivuilla seurantasivulla näkyy aina se postiennakko kohta ja siinä sitten se mahdollinen postiennakon hinta. Ehkä jos jollain muulla on paketti postissa odottamassa, voi katsoa että näkyykö sielläkin se "postiennakko" kohta? :D No mutta joo, kaiken järjen mukaan jos laskulla tilattu ja postiennakossa lukee 0,00€, niin siitä et joudu postiennakkoa maksamaan :D

Postiennakkoa ei todellakaan makseta 'laskulla paketin sisällä'.
Postiennakosta tulee lippulappu kotiin, jonka kanssa marssitaan sen ilmoittamaan postiin rahan kanssa pakettia noutamaan.
Postiennakkopakettia ei postipojat kanna kotiin.

tolvana
Hyvin meni ja lasku oli tosiaan paketin sisällä. :) Piti vain varmistella, vaikka vastaus olikin selvä. :D

Ja kyllä ne postista myös postiennakkopaketteja kuljettelee, tullut pari kertaa esim netanttilasta yms sellainen. En ollut varma tuosta laskujutusta, mut hyvin meni :)

Yhteistyössä