poste restante

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öö?

Vieras
Mitähän tuo tarkottaa?
yritän finderin avulla löytää vanhoja koulukavereita että voitais pitää luokkakokous.
yhden kohdalla on tullut jo pari kuukautta vain posti restante.
eli asuuko hän ulkomailla vai?
numeroakaan ei tule.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hänellä ei ole voimassa muuta osoitetta kuin tuo poste restante, toimii kuin kotiinkanto.

saako tollasen itselle myös vaikka ei muuttaisi?

mut onko siinä järkeä..mielummin ne postit haluan et joku kantaa kotiin kun että haen jostakin :p

Alkuperäinen kirjoittaja brvt:
siis eikö se oo joku palveku että hällä ei oloe vaki osoitetta, vain tämä postin osoite josta hän noutaa postinsa? kai siinä kaupunki on?

ei tullu kaupunkia..tiedän kyllä missä se asui pari vuotta sitten,missä kaupungissa mutta ei mitään hajua asuuko enää :D

hälle posti menee poste rastanteen, eli hakee sen itse postista. itsellä oli kolme viikkoa näin viime keväänä, asuin äitini luona mutta en halunnut kirjoja sinne, kun hain asuntoa pystyin ilmoittamaan itseni kodittomaksi, nopeutti asunnon saamista.

Mulla on poste restante osoite. Haen itse postin postista. Virallinen osoite joten omaa osoitetta ei tiedä kuin lähimmäiset ja poliisi. He eivät saa antaa oikeaa osoitetta muutakuin luvallani.

Kuka vaan ilmoittaa osoitteekseen poste restanten, siihen ei tarvitse tehdä erillistä osoitteenmuutosta.
Pääosin nuo restante-tyypit on monella tapaa ongelmatapauksia, velkojat perässä. Sitten on niitä, jotka määräaikaisesti asuvat jossain muualla kuin kotonaan ja sen aikaa postit tulevat poste restanteen.

Yhteistyössä