POSTE RESTANTE osoite ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meidän paikallisessa lehdessä oli viimeviikolla juttu ettei yksityishenkilöille anneta enää poste restantea koska kaikki menee yrityste käyttöön. mut ehkä se on vain meilläpäin

Alkuperäinen kirjoittaja lihatiskin täti:
meidän paikallisessa lehdessä oli viimeviikolla juttu ettei yksityishenkilöille anneta enää poste restantea koska kaikki menee yrityste käyttöön. mut ehkä se on vain meilläpäin

Minun mielestäni poste restante ja postilokero ovat kaksi asiaa erikseen, puhutaanko samasta asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
aikanaan piti käydä etukäteen ilmoittamassa postiin,mikäli sinne halusi poste restante osotteen..kannatta varmaan varmistaa postista?

Ei pitänyt silloin, kun olin kolme vuotta postissa hommissa. =)
Ne noutopostit vaan tulevat jakelusta sinne (erilliseen lootaan), ja ihmiset käyvät niitä sitten nimellä kysymässä.
Ja poste restantet saa ihan millä nimellä tahansa ;)
Esim. ap:n tapauksessa CrystalBlue, Poste Restante, 00000 Postitimipaikka.
Ne pitää vaan noutaa sillä nimellä millä ne on lähetetty.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Kyllä vaan, teitä lähimmän postin postinumeroon, mutta nimihän siinä pitää olla, joten sen kauttahan osoitteenkin saa tietoon, jos ei sitä ole salattu.

On salattu.

Eli silloin voit hyvin valita sellaisen postin missä teillä on sopivasti käyntiä ja pyytää siihen postinumeroon poste restantena =) Minä olen hakenut kirjepostia monesta ulkomaan postitoimipaikasta, siihen aikaan kun kirjeitä vielä kirjoitettiin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Käväise Ärrällä, siellä on posti ja myös Poste Restante onnistuu.

Voiko ärrällekin saada poste restanten? =)

Meidän Ärrällä on asiamiesposti, mitään erillistä postitoimistoa ei täällä olekaan. Ja CrystalBlue asuu about 200 metrin päässä meiltä :)

Meidän Ärrällä on asiamiesposti, mitään erillistä postitoimistoa ei täällä olekaan. Ja CrystalBlue asuu about 200 metrin päässä meiltä :)

Just, monella ärrällä on, nyt tosiaan muistankin. Meillä ei ole ärrääkään lähimaillaakaan. Saako sivumennen sanoa, että sinun ajatuksesi osuvat minun ajatuksieni kanssa tosi usein yhteen =)

Just, monella ärrällä on, nyt tosiaan muistankin. Meillä ei ole ärrääkään lähimaillaakaan. Saako sivumennen sanoa, että sinun ajatuksesi osuvat minun ajatuksieni kanssa tosi usein yhteen =)

Saa sanoa, ja olen huomannut saman =)

:o koht kaikki tietää sen |O

siis kun kaikki tietää mis sä asut :D
tosin oon sata varma ettei tää hlö tääl pyöri :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:

:o koht kaikki tietää sen |O

siis kun kaikki tietää mis sä asut :D
tosin oon sata varma ettei tää hlö tääl pyöri :laugh:

No ne tietää sen jo, jos ja kun ovat lukeneet esim. muuttosuunnitelmaketjuja :D
Sitäpaitsi, täällä on paljon tönöjä, enkä mä ole varma onko etäisyys 200 vai 400 metriä... :whistle: eikä kukaan mun katuosoitetta tiedä B)

Yhteistyössä