?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Toi oli aivan huippu! Ja sithän sillä on se lehmä, nimeltä Marika Fingerroos...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:Jos minulla olisi poika, poikani olisi ehdottomasti Johann. Jotenkin groteskia nimetä elukoita ihmisten nimillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:No, nykyään lapset on Jere, Netta, Miro, Jeppe, Vili....ja eläimillä on niminä Harri, Esko, Johanna yms =)
Alkuperäinen kirjoittaja vako:aattelin ottaa marsun ja sen nimeksi tulis Kari.
Alkuperäinen kirjoittaja vako:aattelin ottaa marsun ja sen nimeksi tulis Kari.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Musta tuntuu ettei mua paneta about vuoteen kun seppo oli alasti siinä yhdes kuvas :x
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Musta tuntuu ettei mua paneta about vuoteen kun seppo oli alasti siinä yhdes kuvas :x
mä mietin íhan samaa eilen kun vilkaisin seiskaa.. :x :x jotenkin se kauhee kuva paloi kiinni mun verkkokalvoille..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Musta tuntuu ettei mua paneta about vuoteen kun seppo oli alasti siinä yhdes kuvas :x
mä mietin íhan samaa eilen kun vilkaisin seiskaa.. :x :x jotenkin se kauhee kuva paloi kiinni mun verkkokalvoille..![]()
Nii-in :$ Ei siinä siis mitään että Seppo aika ..lihaisa mies, mutta musta tuntuu että jos se puskis mun päällä niin se varmaan röhkii sillon :ashamed:
Ei tämä niin kamalan vakava asia kuitenkaan ole...Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:Jos minulla olisi poika, poikani olisi ehdottomasti Johann. Jotenkin groteskia nimetä elukoita ihmisten nimillä.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Musta tuntuu ettei mua paneta about vuoteen kun seppo oli alasti siinä yhdes kuvas :x
Nii-in :$ Ei siinä siis mitään että Seppo aika ..lihaisa mies, mutta musta tuntuu että jos se puskis mun päällä niin se varmaan röhkii sillon :ashamed: