posliini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja girl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Karvat kuuluu aikuiselle naiselle,
et kai halua kuulostaa likaiselle,

jälkeen ajelun huuman,
tunnet punoittavan ihon kuuman,

Jos näpyistä tykkäät,
siitä vain kommenttini ryttäät,

Alussa niitä näppyjä tulee aina. Kun iho tottuu ajeluun, ne vähenevät.

Myös näillä keinoilla voit vähentää näppyjen syntymistä:
Desinfioi iho, höylä ja kädet, sekä ennen että jälkeen ajelun.
Käytä sinkkivoidetta näppyjen estämiseksi. Ihoa täytyy myös rasvata (esim. Bepanthen), että se pysyy pehmeänä ja karvat eivät ala kasvaa ihon alla. Myös ihon kuorinta auttaa.
Jos näppyjä alkaa tulla, se johtuu usein siitä, että karvat kasvavat ihon alla. Nyppäise karva pinseteillä pois, niin näppykin häviää melko pian.

Ja terveisiä vaan tahtoihmiselle, että tämän kirjoitti aikuinen ihminen, joka on saanut vain positiivista palautetta posliinistaan.

Ei todellakaan niiden kehujen takia, ne tulevat kylkiäisinä.
Kyllä se sheivaaminen lähtee ihan itsestä.
Jotkut tykkää sheivatusta (itsellään!) toiset ei.

'jumalauta' voi mietiskellä mitä omituisia tapoja hänellä on, tai eihän niitä tietenkään ole, vai mitä?

Ihmettelen miksi näin inhottavia vastauksia miehiltä. Eikö miehet yleensä pidä posliineista?

Mä olen ajatellut ajaa ihan itseni takia. Sit kun oon ajatellut kokeilla seksiä naisen kanssa niin olis varmaan hänelle kivempi nuolla posliinia...

Kiitos asiallisista vastauksista.

Ehdottomasti on kivempi nuolla posliinia.. Minulle tulee sellainen vaikutelma jos naisella on huoliteltu alapää tai posliini että on nähnyt asian eteen vaivaa että hänelle olisi nautinnollisempaa antaa suuseksiä.. Ja itseäni se ainakin innoittaa aina vain villeimpiin ja ahnaimpiin suorituksiin ;)

Täällä jotkut ei näköjään tajua hyvän päälle... Ajelin itse poslarin puolisen vuotta sitten enkä ole koskaan katunut!! Eikä siinä mikään kova homma oo hoitaa, joka päivä suihkun yhteydessä! Ihanaa kun näkee miten mies tykkää...

Minä suosin vahausta.Se maksaa ja aluksi sattuu,mutta kannattaa.Jälki on siisti ja ei karvoja muutamaan viikkoon.Sanon vielä sen että itseni takia minulla on posliini.Tykkään olla sileä,ja olo on paljon sexympi.

Minä suosin vahausta.Se maksaa ja aluksi sattuu,mutta kannattaa.Jälki on siisti ja ei karvoja muutamaan viikkoon.Sanon vielä sen että itseni takia minulla on posliini.Tykkään olla sileä,ja olo on paljon sexympi.